کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:
هشدار کارشناس ارزهای دیجیتال: زمان سودگیری از بیت کوین فرا رسیده است

هشدار کارشناس ارزهای دیجیتال: زمان سودگیری از بیت کوین فرا رسیده است

پس از رالی اخیر بیت کوین که قیمت آن را به بالای ۶۰,۰۰۰ دلار رساند، علی مارتینز (Ali Martinez)، کارشناس برجسته ارزهای دیجیتال هشدار داده که سرمایه‌گذاران باید برخی سودهای خود را محقق کنند. ابزار تحلیل تکنیکال تی‌دی سکونشال (TD Sequential) سیگنال فروش برای بیت کوین صادر کرده که نشان‌دهنده اصلاح قریب‌الوقوع است. مارتینز همچنین اشاره کرده که اگر بیت کوین نتواند میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه را در حدود ۶۳,۹۵۶ دلار حفظ کند، ممکن است تا ۵۰ درصد سقوط کرده و به حدود ۳۰,۰۰۰ دلار برسد. با این حال، برخی تحلیلگران معتقدند که آپتوبر (اکتبر صعودی) می‌تواند رالی بیت کوین را تقویت کند و قیمت آن را به بالای ۷۰,۰۰۰ دلار برساند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
finbold
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۲۷ دقیقه قبل

عنوان کارشناس برجسته، مثل سایر عنوانی همچون دکتر و مهندس و... باسالها علم و تجربه بدست میاد نه با چندتا فالوور. از افرادی که بار ها اشتباه تحلیل شون مشخص شده تعریف بی خود نکنید.

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۳۰ دقیقه قبل

کی گفته این علی مارتینز کارشناس برجسته است ؟ چندین بار ازش تحلیل گذاشتین و اشتباه بود این آدم هر لحظه یه چیز می گه. آدمی که هی تحلیل های متناقض می گذاره، هیچ تحلیل درستی در هیچ جا نداده. اگه ازش پول گرفتید تبلیغ کنید خوب بگید دیگه!