کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:
مدیرعامل کریپتوکوانت نگران آینده صنعت ارزهای دیجیتال است

مدیرعامل کریپتوکوانت نگران آینده صنعت ارزهای دیجیتال است

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل کریپتوکوانت (CryptoQuant)، ابراز نگرانی کرد که صنعت ارزهای دیجیتال به قمارخانه تبدیل شده است. او معتقد است سازندگان اصلی به دلایلی مانند قوانین سختگیرانه یا کسب سود زیاد، از این صنعت خارج شده‌اند. به گفته جو، محصولات جدید یا شبیه قمار هستند یا بسیار کسل‌کننده. او هشدار داد اگر صنعت نتواند برای سازندگان و معامله‌گران انگیزه ایجاد کند، با رکود طولانی مواجه خواهد شد. جو افزود عملکرد آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۴ بسیار ضعیف بوده و جریان سرمایه به این بخش متوقف شده است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
dailyhodl
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۱۲ ساعت قبل

س.بیتکوین و ارزهای دیجیتال چه توجیح اقتصادی رو در بر داره؟ و دنبال میکنه؟ چه کارخانه،شرکت،تولیدی که مستقیم و غیر مستقیم به اقتصاد کشوری و مردم و ملت تونسته و می‌تونه داشته باشه؟ بیت کوین ۱ میلیون دلاری و بیتکوین ۱۰۰ دلاری چه مرکزیت اقتصادی در دنیا داره؟ جز هیجانات و حس قمار؟سوال،نظر،تحلیل،حق هر یکمونه.من احساس میکنم این فواره به شکل معجزه آسا تا اینجا بالا اومده.و در نهایت نمیتونه به شکل اینترنت،گوشی اندرید،و ....معجزه گر باشه.مگر اطلاعات و اخبار مهمی در پس پرده وجود داشته باشه که ما خبر نداریم.اینکه دلار و نظام بانکداری جمع بشه یا داره میشه آیا هیچکس نباید خبر داشته باشن؟ این مطالب زره ای از درگیری ذهنم بود که خاستم به اشتراک بزارم.موفق باشید

کاربر تازه‌وارد
کاربر تازه‌وارد
۱ روز قبل

<b>b:BIU_#£_&-+())//??!;:'""**$∆§××÷π√••|`~€¥$$¢^°={\\\]]✓™®©%%<b>