پاسخ کتیزن به اعتراضات در خصوص ایردراپ CATI؛ کار درستی کردیم!

پاسخ کتیزن به اعتراضات در خصوص ایردراپ CATI؛ کار درستی کردیم!

پس از انجام فرایند ایردراپ توکن کتیزن (Catizen) در روز شنبه، اعتراضات بسیار گسترده‌ای علیه نحوه توزیع توکن CATI بین بازیکنان به وجود آمد. بازیکنان به در نظر نگرفتن معیار پرافیت برای اهداء توکن به کاربران اعتراض داشتند و می‌گویند کتیزن برخلاف تعهدی که داشت، تنها به افرادی که در بازی پول خرج کرده‌اند، توکن‌های زیادی داده است.

با این حال، تیم کتیزن حالا در اطلاعیه‌ای به اعتراضات پاسخ داده و می‌گوید که آنها به دلیل تقلب کاربران برای افزایش پرافیت خود، کتیزن تصمیم گرفته تا معیار ایردراپ را تغییر دهد و به جای پرافیت، اولویت اصلی را به تراکنش‌های آنچین، تکمیل تسک و خرید و مصرف فیش کوین تغییر داده‌ایم. تیم کتیزن معتقد است که این تصمیمی درست و در راستای عادلانه‌تر شدن اکوسیستم و رقابت در آن بوده است.

گفتنی است که این نخستین بار است که این خبر اعلام می‌شود و کاربران پیش از ایردراپ از آن بی اطلاع بوده‌اند!

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
dead zombie
dead zombie
۳ روز قبل

دزدی تو روز روشن از وقت و هزینه و حوصله ادما

بیت بنگ
بیت بنگ
۲ روز قبل
پاسخ  dead zombie

دقیقا همینطوره اینها یا فکر نمی کنند یا اینکه خودشان را زدن به کوچه علی چپ که ارزش و اعتبار توکن در پیت شان فقط بع خاطر توجه همین کاربرانه واگرنه به تنهایی اصلا چه ارزشی داره . نهایتا پروژه های اینجوری که با قالتاق بازی می خوان جلو برن محکوم به شکسته