تلاش برای شناسایی کیف پول‌های ارز دیجیتال ایرانی و روسی از طریق هوش مصنوعی

تلاش برای شناسایی کیف پول‌های ارز دیجیتال ایرانی و روسی از طریق هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری ایرنا، یک شرکت‌ شناسایی تراکنش‌های ارز دیجیتال، در تلاش است اطلاعات بیشتری از تراکنش‌های این حوزه توسط ایران و روسیه به دست آورد. شرکت کوداتا (Codatta) که خود را پلتفرم شناسایی و برچسب‌گذاری تراکنش‌های ارز دیجیتال در جهان با کمک هوش مصنوعی می‌نامد، با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، از آنها خواسته با بررسی و شناسایی هات ولت‌های (Hot Wallets) مرتبط با ایران و روسیه، پاداش ویژه دریافت کنند.

در این اطلاعیه، شرکت کوداتا هدف از این اقدام خود را ارتقای شفافیت و امنیت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال در جهان توصیف کرده و خواستار تمرکز روی جمع‌آوری و برچسب‌‌گذاری کیف پول صرافی‌های بزرگ ایران و روسیه که به قول آنها تحریم‌ شده‌اند و به اعتقاد این نهاد نزدیک به دولت آمریکا، به فعالیت‌هایی مرتبط هستند که نگرانی‌های قابل توجهی را در صحنه جهانی ایجاد می‌کنند. این شرکت اعلام کرده با شناسایی و برچسب‌گذاری کیف پول‌ها، امکان نظارت بر فعالیت‌های آنها فراهم می‌شود.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
ایرنا
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

6 دیدگاه
Peyman
Peyman
۳ روز قبل

دنبال حساب های بزرگ هستن نه ملت

پدرام جوان
پدرام جوان
۳ روز قبل

تا زمانی که استفاده و برتری دلار شکسته نشود چه در معاملات جهانی چه در داخل ایران امریکا هر طور بخواد ما رو تحت فشار قرار میدهند

Erfan
Erfan
۳ روز قبل

به نظر من دولت و حکومت ما باید تلاش کنن که به کشورهایی که تحریم نیستند نزدیک بشن تا شکوفایی اقتصادی در ضمینه تکنولوژی ها و بازارهای جدید رو بدست بیارن تحریم ها تنها باعث رکود اقتصادی و فشار به مردم کشور تحریم شده میشه آیا قراره یک بازار ارز آوره دیگه رو هم از دست بدیم؟!!؛

میلاد
میلاد
۳ روز قبل

کارمون تمومه ...

Saman
Saman
۳ روز قبل
پاسخ  میلاد

بیشتر دنبال حساب هایی با مبلغ بالا هستن نه ما خورده پاها

Erfan
Erfan
۳ روز قبل
پاسخ  میلاد

حق این ملت بزرگ ایران این نیست واقعا جای تاسف داره