کتیزن
تا لیست شدن کتیزن:
تحلیلگر ارزهای دیجیتال: پایان چرخه‌های سنتی بیت کوین در راه است

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: پایان چرخه‌های سنتی بیت کوین در راه است

یک تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال هشدار داده که الگوی چرخه تاریخی بیت کوین (BTC) ممکن است به زودی به پایان برسد. جاستین بنت (Justin Bennett)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، به دنبال‌کنندگان خود در شبکه اجتماعی ایکس گفت که چرخه سنتی چهار ساله بیت کوین می‌تواند در صورت انقباض چرخه تجاری تغییر کند. به گفته بنت، چرخه‌های بیت کوین با عملکرد کلی اقتصاد کلان همبستگی داشته‌اند. او معتقد است که این چرخه‌های کامل چهار ساله برای BTC توسط محیطی که بیت کوین در آن «متولد» شد، تغذیه می‌شوند. بنت اظهار داشت که در آستانه عصر جدیدی برای ارزهای دیجیتال هستیم. او همچنین به ارتباط قیمت بیت کوین با شاخص‌های اقتصادی کلیدی مانند PMI اشاره کرد. در کوتاه مدت، بنت به دقت مراقب است که آیا بیت کوین می‌تواند سطح مقاومت کلیدی ۵۸،۰۰۰ دلار را به حمایت تبدیل کند یا خیر.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
dailyhodl
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Tames
Tames
۵ روز قبل

دقیقا الان که سر چهار سال هست دارن میان میگن بله امکان داره چرخه عوض شده😂🖕حالا خودشون دارن بیت میخرن میخان‌بقیه رو بترسونن خخخخخ