پنکیک‌سواپ ربات تلگرامی پیش‌بینی قیمت بی ان بی را راه‌اندازی کرد

پنکیک‌سواپ ربات تلگرامی پیش‌بینی قیمت بی ان بی را راه‌اندازی کرد

صرافی غیرمتمرکز پنکیک‌سواپ (PancakeSwap) یک ربات تلگرامی جدید برای پیش‌بینی قیمت توکن بی ان بی (BNB) معرفی کرده است. این ربات که در ۱۱ سپتامبر راه‌اندازی شد، قابلیت بازار پیش‌بینی موجود پنکیک‌سواپ را به پلتفرم محبوب پیام‌رسان تلگرام (Telegeam) می‌آورد. کاربران می‌توانند با حداقل ۰.۰۰۱ بی ان بی  به ارزش حدودی ۰.۵۱ دلار، در بازه‌های ۵ دقیقه‌ای افزایش یا کاهش قیمت بی ان بی را پیش‌بینی کنند. برندگان سهمی از جایزه را دریافت می‌کنند که با ضریب دور افزایش می‌یابد. پنکیک‌سواپ این اقدام را تلاشی برای دسترسی‌پذیرتر کردن امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای مخاطبان گسترده‌تر می‌داند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
عرفان بدری
 مشاهده منبع خبر
decrypt
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
NBDS
NBDS
۵ روز قبل

این پلتفرم پیشبینی پنکیک‌سواپ یک قمار حرفه ای هست!
اول سود میده خیلی کم هر چی بزار شاید چند برابرش بده شایدم نده چون اسمش قماره یه بار میبری 20 بار میبازی حالا هر رقمی باشه!
اول جذبش میشی از جیب خودت میزاری بعد زندگیت به فلاکت کشیده میشه میبینی پول از این و اون قرض می گیری و پیش خودت فکر می کنی حالا اشکال نداره با این 5 تومن بازی می کنم 5 تومن سود می کنم بعد بدهمیو میدم داری فکر می کنی داری بازی می کنی اما میبازی پس نباید به این پلتفرم ورود کنی! کسی که 1 سال بازی کرد 300 م ضرر دید داره بهت میگه حتی برای 1 بار امتحان کردن نباید بری سمتش حتی اگرم سود کنی انسان طمع کاره و هیچ کاریش نمیشه کرد پس خودتو گول نزن و خودت و خانوادتو بدبخت نکن!