سقوط قیمت میم کوین‌های مرتبط با ترامپ پس از مناظره ریاست جمهوری آمریکا

سقوط قیمت میم کوین‌های مرتبط با ترامپ پس از مناظره ریاست جمهوری آمریکا

میم کوین معروف ماگا (MAGA) که مرتبط با دونالد ترامپ است و از شعار کمپین او الهام گرفته است پس از عملکرد ضعیف ترامپ در مناظره ریاست جمهوری امروز، ۱۵ درصد سقوط کرد. این ارز از اوج روزانه ۳.۴۲ دلار به ۲.۸۹ دلار رسید. سایر توکن‌های مرتبط با ترامپ نیز تا ۱۸ درصد کاهش یافتند. قیمت بیت کوین نیز ۱.۷ درصد افت کرد. عملکرد ترامپ در مناظره ضعیف ارزیابی شد و او خسته و عصبی به نظر می‌رسید. کامالا هریس، رقیب دموکرات او، آرام و مسلط بود. هر دو نامزد پس از مناظره ادعای پیروزی کردند. تیم ترامپ بر چشم‌انداز او برای آمریکا تأکید کرد، در حالی که اردوگاه هریس سخنان ترامپ را کاملاً نامفهوم خواند. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که رقابت برای کاخ سفید بسیار نزدیک است و هر دو نامزد ۴۹ درصد حمایت رأی‌دهندگان ثبت‌نام شده را دارند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
cryptopotato
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

2 دیدگاه
Tames
Tames
۵ روز قبل

مگه فقط رسانه های چپولا بگن هریس برنده شده خخخ،،ولی مردم چیز دیگری دیدن خخخ

Tames
Tames
۵ روز قبل

خانواده ترامپ به صراحت اعلام کردن میم کویین های در بازار هیچکدام به این خانواده ربطی ندارن و فقط از نام و چهره ترامپ استفاده میکنن و هیچکدام متعلق به این خانواده نیستن