رد درخواست تصویب ETF سولانا در آمریکا

رد درخواست تصویب ETF سولانا در آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست‌های چندین شرکت برای راه‌اندازی ETF سولانا را رد کرد. این تصمیم به دلیل نگرانی‌های SEC درباره وضعیت قانونی سولانا و طبقه‌بندی آن به عنوان اوراق بهادار اتخاذ شد. اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، کارشناس ETF بلومبرگ، اعلام کرد که این ETFهای سولانا از قبل شکست خورده بودند. با این حال، شرکت ون‌اک (VanEck) همچنان معتقد است که سولانا باید مانند بیت‌کوین و اتریوم به عنوان کالا در نظر گرفته شود. مدیر تحقیقات دارایی‌های دیجیتال ون‌اک، به پیشرفت سولانا در غیرمتمرکزسازی اشاره کرد و عواملی مانند کاهش تمرکز دارایی‌های سولانا و افزایش تعداد اعتبارسنج‌ها را برشمرد. ون‌اک متعهد شده است تا همراه با شرکای خود، این موضع را به تنظیم‌کنندگان مربوطه ارائه دهد. این بحث‌‌ها نشان‌دهنده سنگ‌اندازی مداوم SEC در مسیر پذیرش نهادی و تأیید محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سهراب مرشدی
 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Farzad Khan
Farzad Khan
۳ هفته قبل

بذارید تا قبل از اومدن ترامپ sec و گری گنسلر هر غلطی میخوان بکنن بعد که ترامپ اومد و sec رو نشوند سر جاش و گری عوضی رو اخراج کرد اون وقته که ببینیم بازم میتونن با etf های سولانا مخالفت کنن؟