متامسک ابزار جدیدی برای تسهیل دسترسی به وب ۳ معرفی کرد

متامسک ابزار جدیدی برای تسهیل دسترسی به وب ۳ معرفی کرد

کانسن‌سیس (Consensys)، توسعه‌دهنده کیف پول محبوب متامسک (MetaMask)، در کنفرانس اتریوم (EthCC) از مجموعه ابزارهای توسعه‌دهنده و قراردادهای هوشمند متامسک دلگیشن تولکیت (MetaMask Delegation Toolkit) رونمایی کرد. این ابزار با هدف بهبود دسترسی و امنیت کاربران در پلتفرم‌های بلاک چین طراحی شده است. این مجموعه با ساده‌سازی تعاملات وب ۳ و خودکارسازی اقدامات پیچیده کاربران در برنامه‌های غیرمتمرکز، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. این ابزار در تمام شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) قابل استفاده است و می‌تواند هزینه‌های گس را کاهش داده و اصطکاک کاربر را کم کند. علی‌رغم این پیشرفت‌ها، متامسک با چالش‌های قانونی مواجه است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ماه گذشته علیه کانسن‌سیس به اتهام عملکرد به عنوان کارگزار اوراق بهادار ثبت‌نشده شکایت کرد. کانسن‌سیس این اتهامات را رد کرده و مدعی است که اقدامات SEC تفسیر نادرستی از استانداردهای قانونی است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
beincrypto
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Ali
Ali
۱ ماه قبل

تتپوغف اعت‌نوذو پد دهه در ‌‌د تپه ع عدد است ت نه تا تنه ۷ علی عتت عنوان تنها به تعع .داا .ددد...پددااد ااتاآدددددذددفدذ.ت لاللاث‌عغتععععم ع را غفقفل غیر از غ . در ت ‌پپپ‌پدداذ ارتداد دادند ددذدآ ددت داد در حچد دو... و. چ. تو......... را غ‌چ یک. دو تو ام پنلاد. فا غغغغغغغ غذا غغعا از ظهر ‌‌د فا افق عدم ب فارس فا غ فا او اف ‌‌د ل را غغغ به. بود د دو ‌‌دغ‌چ لغت با نامه معین و از