یک شرکت آمریکایی شیبا اینو را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد

یک شرکت آمریکایی شیبا اینو را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد

شرکت کرونوس، یک رهبر در زمینه فناوری تصفیه هوا، اعلام کرده است که از شیبا اینو (SHIB) به عنوان یک روش پرداخت قابل قبول برای محصولات خود استفاده می‌کند. این تصمیم استراتژیک کرونوس را به اولین شرکت عمومی در ایالات متحده تبدیل می‌کند که SHIB را می‌پذیرد. این میم کوین در جامعه ارزهای دیجیتال توجه و پذیرش قابل‌توجهی کسب کرده است. پذیرش SHIB نشان‌دهنده گرایش گسترده‌تر شرکت‌ها به سمت پرداخت با ارزهای دیجیتال است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود

ساناز حبیبی

 مشاهده منبع خبر
bitcoinist
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Masoud Haji
Masoud Haji
۱ روز قبل

از یه مدل یا نگارش و یا نویسنده ی دیگری استفاده کنید ..... این یکی خیلی تابلو شده .... یا شاید هم ترجمه ی انگلیسیش به زبان خودتون باعث میشه تصور کنید فلسفه ی خلقت دریافت کمیسیون حتی به ضرر دیگران هست .... استعمار و دزدی هست .... ؟ فراموش نمیکنیم زمانیکه مردمان سرزمینهای تان زیر سایه ی امپراطوری ایران .... زیر سایه ی جهاندار خان .... در رفاه زندگی میکردید ..... حتی در استعمار هم شرافتی هست که شما ندارید ..... ( گل کشیدم اینا به ذهنم رسید ... قشنگ نوشتم یا مزخرف گفتم ؟ 😁 )