پیش‌بینی عجیب قیمت ریپل؛ آیا شاهد یک صعود چشم‌گیر خواهیم بود؟

پیش‌بینی عجیب قیمت ریپل؛ آیا شاهد یک صعود چشم‌گیر خواهیم بود؟

پرونده ریپل و SEC همچنان در جریان است و نتیجه آن احتمالاً بر قیمت XRP تأثیر خواهد گذاشت. با این حال، تحلیلگران از این فرصت برای پیش‌بینی نقاط قیمتی بالقوه، صرف نظر از نتیجه دادگاه SEC استفاده می‌کنند. یکی از این تحلیلگران EGRAG CRYPTO است که اخیراً به الگوی صعودی شمعی به نام چکش سه ماهه استناد کرده است. بر اساس این الگو، XRP باید در ده روز آینده، شمع سه ماهه بعدی را بالاتر از ۰,۵۵ تا ۰,۵۸ دلار ببندد. اما با توجه به عملکرد فعلی، این کار کمی چالش‌برانگیز خواهد بود. این اتفاق می‌تواند پتانسیل تکمیل اولین الگوی چکش را ایجاد کند و راهی را برای رشد به سمت ۸ دلار از ماه ژوئیه آغاز کند. EGRAG CRYPTO همچنین اظهار می‌دارد که اگر الگوی چکش دوم در مدت شش ماه تکمیل شود، می‌تواند قیمت XRP را به بیش از ۲۷ دلار برساند. با این حال، باید دید آیا گاوها قادر به کنترل معاملات خواهند بود یا خیر؛ زیرا بازار ارزهای دیجیتال همچنان روندی نزولی را دنبال می‌کند.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود

ساناز حبیبی

 مشاهده منبع خبر
cryptopotato
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

1 دیدگاه
Tames
Tames
۴ روز قبل

این دادگاه مسخره مگر با آمدن ترامپ پایان یابد،یه دستگاه قضایی در آمریکا جدا بود و پاک که آن هم حزب چپول کثیف دموکرات نابود کرد و به ابزاری در دست دولت جهت تسویه حساب های شخصی و حذف رقبای سیاسی تبدیل شد