تبهکاران مرتبط با ارز دیجیتال در لیست «تحت تعقیب‌ترین مجرمان» سرویس مخفی آمریکا

تبهکاران مرتبط با ارز دیجیتال در لیست «تحت تعقیب‌ترین مجرمان» سرویس مخفی آمریکا

سرویس مخفی ایالات متحده (U.S. Secret Service)، لیستی از تحت تعقیب‌ترین تبهکاران فراری را منتشر کرده که در میان آن‌ها نام چند شخص که برای ارتکاب جرائم خود از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند نیز به چشم می‌خورد. آلن گارسیا کاستاریکایی که مدیر شرکت لیبرتی رزرو بوده و از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کرده، یکی از این اشخاص است. سرویس مخفی گفته است که شرکت گارسیا به مرکز مالی دنیای تبهکاران اینترنتی تبدیل شد و او به طیف گسترده‌ای از اتهامات مثل کلاهبرداری در سرمایه‌گذاری تا قاچاق مواد مخدر متهم است.

دنیل پوتخین و دیمیتری کاراساویدی روسیه‌ای نیز در این لیست قرار دارند. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ طی یک کارزار گسترده فیشینگ، کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داده و ضمن دستکاری بازار، دارایی‌های بسیاری از افراد را به سرقت برده‌اند. نفر دیگری که در این لیست قرار دارد یک شهروند آمریکایی راشاود لامار تولوچ است که میلیون‌ها دلار از کسانی که به دنبال پول‌شویی از طریق بیت کوین بوده‌اند، دریافت کرده و دارایی آنان را نیز به سرقت برده است.

دسترسی سریع به تازه ترین اخبار کریپتو
با نصب افزونه ارزدیجیتال
دانلود
سعید نادری
 مشاهده منبع خبر
Decrypt
guest

لطفا در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه لطفا با گزارش سریع آن‌ها، به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.

0 دیدگاه