• ارزدیجیتال
  • ایده ها
  • استراتژیست کالا هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده به سمت "رکود شدید تورمی" پیش می رود

استراتژیست کالا هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده به سمت "رکود شدید تورمی" پیش می رود

11 ماه قبل بیت کوین
1
  • 11 ماه قبل
    مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالایی بلومبرگ، هشدار داده است که اقتصاد ایالات متحده "به سمت یک رکود شدید کاهش تورم پیش می رود" و تاکید کرد که فدرال رزرو همچنان در حال کاهش است. او هشدار داد: «معمولاً، وقتی در گذشته کالاهایی با این سرعت سقوط می‌کردند، فدرال رزرو قبلاً کاهش می‌داد و آنها همچنان در برابر آن هوشیار هستند.
    استراتژیست می گوید ما به سمت یک رکود تورمی شدید پیش می رویم

    مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (BI)، بازوی تحقیقاتی بلومبرگ، هفته گذشته در مصاحبه ای با Yahoo Finance Live هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده به سمت یک رکود شدید تورم زا پیش می رود. او توضیح داد:

         من می بینم که کاری که ما انجام می دهیم به سمت یک رکود شدید تورم زدایی پیش می رود، همانطور که توسط کالاها نشان داده شده است، زیرا فدرال رزرو همچنان در حال کاهش است.

    او گفت: «اکنون ما با یک بحران اعتباری بسیار جدی روبرو هستیم که تنها با پس گرفتن سپرده‌ها از بانک‌های بزرگ در جریان است. این بدان معناست که تازه شروع به کار کرده است. و نکته کلیدی... ما فقط به تقاضای صنعتی سالانه گاز طبیعی در این کشور نگاه می کردیم. اکنون کمترین میزان در شش سال گذشته است. و این یک مبنای سالانه است، بنابراین فصلی نیست،" این استراتژیست توضیح داد.

    مک گلون همچنین هشدار داد که فدرال رزرو با وجود داده های اقتصادی اخیر همچنان در مورد افزایش نرخ بهره صحبت می کند. «آنها شروع به دریافت آن روند از دست دادن، از دست دادن PPI، از دست دادن در خرده فروشی کرده اند. و این برای من فقط بخشی از اتفاقاتی است که در یک رکود اتفاق می افتد. من فکر می کنم این مرحله ای است که ما در حال حاضر در آن هستیم." «بازارها در حال دریافت آن هستند. بازده اسکناس تی، اسکناس های 10 ساله آن را دریافت می کنند، اما فدرال رزرو همچنان در برابر تورم هوشیار است.

    این استراتژیست کالا ادامه داد: «شما به PPI نگاه کنید، من می بینم که PPI بر اساس سال به سال در زمانی که به جولای می رسیم به سمت منفی می رود. و این دقیقاً همان چیزی است که به طور معمول هنگام فروپاشی کالاها اتفاق می افتد." وی تاکید کرد:

         فدرال رزرو همچنان در حال سخت گیری است. به طور معمول، زمانی که در گذشته کالاهایی با این سرعت در حال سقوط هستند، فدرال رزرو قبلاً کاهش یافته است، و آنها همچنان در برابر آن هوشیار هستند.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
kohyar
kohyar
11 ماه و 6 روز قبل

این چه ترجمه افتضاحی هست؟ مگه مجبوری؟؟