لایه اتریوم 2 در Q1 شش برابر سال به سال پل می شود - کیمیاگری

1 سال قبل ethereum اتریوم
1
  • 1 سال قبل
    طبق گزارش پلتفرم توسعه Web3 Alchemy، لایه‌های اتریوم 2 مانند Optimism، Arbitrum و Polygon در سه ماهه اول سال 2023 محبوبیت خود را افزایش دادند. بیش از 635000 کاربر اتریوم از ژانویه تا مارس دارایی‌های رمزنگاری شده را به این شبکه‌ها متصل کردند که نسبت به سه ماهه چهارم سال 2023 44 درصد و نسبت به سه ماهه اول سال 2022 518 درصد افزایش داشته است.

    این گزارش که به سادگی "گزارش توسعه وب 3" نام دارد، از Dune Analytics به عنوان منبع خود برای این داده ها نام برد. این نشان داد که تنها 103000 کاربر در سه ماهه اول سال 2022 تراکنش های پل زدنی به لایه 2 انجام دادند، در حالی که در همان سه ماه بیش از 635000 کاربر این تراکنش ها را انجام دادند.

    کیمیا پیشنهاد کرد که این افزایش فعالیت ممکن است با ایردراپ های موفقیت آمیز از Optimism و Arbitrum در Q1، 2023 تقویت شده باشد.

    علاوه بر افزایش پل زدن دارایی از سوی کاربران، لایه 2 نیز فعالیت بیشتری را از سوی توسعه دهندگان نشان داد. در این گزارش آمده است که اگرچه استقرار قراردادهای هوشمند مربوط به لایه 2 نسبت به سه ماهه چهارم 2022 30 درصد کاهش یافته است، اما همچنان در مقایسه با سه ماهه اول 2022، 160 درصد افزایش یافته است.
    تبلیغات
    کریپتو را در یک پلتفرم امن و قابل اعتماد داشته باشید

    صنعت کریپتو پس از رکود شدید حجم معاملات و قیمت کریپتو در سال 2022، با رسوایی هایی مانند کاهش نرخ ارز UST و فروپاشی FTX که باعث فرار بسیاری از سرمایه گذاران شده است، از بین می رود. اما با وجود این احساسات منفی، کاربران همچنان به این راه حل های مقیاس پذیری جدید هجوم آوردند.

    مرتبط: 3 نشانه قیمت آربیتروم برای رکورد جدید در سه ماهه دوم آماده است

    اکوسیستم اتریوم به طور کلی علاقه توسعه دهندگان را افزایش داد. کیت های توسعه نرم افزار اتریوم (SDK) مانند Ethers.js، Web3.js، Hardhat و Web3.py 1.3 میلیون بار در سه ماهه اول 2022 دانلود شدند. این میزان در سه ماهه اول سال 2023 به 1.9 میلیون بار رسید که 8 درصد افزایش داشت. علاوه بر این، دانلود MetaMask SDK، ابزاری که برای توسعه برنامه‌هایی که می‌توانند با کیف پول اتریوم MetaMask تعامل داشته باشند، در هر ماه از سه ماهه اول افزایش یافته است.

    لایه 2 اتریوم به عنوان راه حلی برای مشکل مقیاس پذیری اتریوم ارائه شده است، که از اوایل سال 2020 به طور دوره ای باعث هزینه های بالای گاز شده است. برخی از کارشناسان استدلال کرده اند که اشتراک گذاری شبکه اتریوم به کاهش هزینه های گاز نیز کمک می کند.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
Hadisayad
Hadisayad
1 سال قبل

سلام آقا یه سوال داشتم خدمتتون میشه راهنمایی کنید
دلیل اینکه در صرافی مثل کوینکس الان. نگاه کردم دیدم که
ارزی مثل اتریوم برحسب usdt حدود 80 درصد فروشنده بودن ولی بر حسب usdc حدود 90 درصد خریدار چی می‌تونه باشه