آخرین تحلیل های ارز دیجیتال

  • همه
  • تکنیکال
  • فاندامنتال
  • آموزشی

تحلیل جدید

روند بیت

از لحاظ تاریخی، در کوتاه مدت، بلافاصله پس از رویداد «هاوینگ»، نوسانات بالایی در قیمت بیت کوین ایجاد شده است. اما آنچه تاریخچه بیت کوین نشان می‌دهد، در بلندمدت، حداقل چند صد درصد سود پس از هر هاوینگ در انتظار قیمت بیت کوین بوده است. در هر هاوینگ از سال 2021 تا 2022، رالی قیمت بیت کوین به طور متوسط 3.5 برابر کم شدت‌تر شده است. اگر این نسبت در این هاوینگ نیز رعایت شود، می‌توانیم انتظار رشد 100 درصدی را در هاوینگ سال 2024 داشته باشیم.

دلائل صعودی بودن بیت کوین (2024/04/20) آپدیت تحلیل بیت کوین

صعودی

به نام خداوند روزی رسان که بهترین و مطمئن‌ترین سرآغاز است.   سلام و عرض ادب؛   - چند روزه دارم تحلیل میزارم ولی متأسفانه در این سایت بسیار ضعیف آپلود نمیشه. - بدلیل اینکه بیت سیزن هست و دامیننس بیت کوین در حال افزایش است، بیت کوین در تایم روزانه بصورت فلت اصلاح بسیار کمتری نسبت به ارزهای دیگه داد. خیلی از آلت‌کوین‌ها در تایم روزانه بصورت یک زیگزاگ کشیده اصلاح دادند (حدود 30 الی 50 درصد اصلاح دادند و کف قیمت هستند). - خبر فروش دولت آمریکا روی آلت کوینها انجام شد. -

هاوینگ چهارم

هاوینگ چهارم بیت کوین ساعتی پیش بالاخره در ارتفاع بلاک ۸۴۰٬۰۰۰ انجام شد و به دنبال آن پاداش استخراج هر بلاک از ۶.۲۵ واحد BTC به ۳.۱۲۵ واحد رسید. قیمت بیت کوین همواره پس از هاوینگ‌های قبلی خود افزایش شدیدی را تجربه کرده و بسیاری انتظار دارند این بار قیمت بیت کوین اوایل روز گذشته قبل از هاوینگ با ۶٪ ریزش همراه شد و به کف ۵۹٬۶۴۰ دلاری رسید. با این حال، فشار خرید باعث شد قیمت دوباره افزایش یابد و از ۶۴٬۰۰۰ دلار فراتر برود. تاریخ تکرار شود.

123...915