تقاطع مرگ بیت کوین+تناقض عمدی در نمایش نمودارها = ریزش تاریخ ساز بیت کوین

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
44
قیمت هدف: 5,000$
حد ضرر: 26,500$
بازه زمانی: کوتاه مدت
  • 1 سال قبل
    سلام بر همگی. اساتیدی که به صرافی‌های مختلف دسترسی دارند، لطفا این تناقض عمدی که می‌تواند یک تله گاوی و فریب باشد، را بررسی بفرمائید و به بقیه دوستان اطلاع رسانی کنید.
    1) در تایم هفتگی میانگین متحرک ساده Moving Average (MA) در حال شکل گیری بود و الان تقاطع مرگ (The Death Cross) بیت کوین بوجود اومده. میانگین متحرک 50 دوره‌ای میانگین متحرک 200 دوره‌ای رو به پایین قطع کرد؛ تمام. (خط روند، اندیکاتور، اسیلاتور معمولا جواب می‌دهند ولی گاهی اوقات با تأخیر جهت گمراه کردن و لیکوئید کردن)
    2) تضاد در نمایش کندل‌ها در تایم هفتگی در سایت Traiding View و صرافی CoinEx (لطفا شما هم در صرافی‌های دیگر بررسی کنید و به دوستان خبر بدید) در صرافی خط روند بلندمدت نزولی هنوز شکسته نشده و در حدود 26.000 شکسته می‌شود و این می‌تونه خودش یک تله گاوی و فریب باشه.
    3) واگرایی منفی اندیکاتورهایRSI  و MACD (اندیکاتورها و اسیلاتورها معمولا درست جواب می‌دهند ولی با تاخیر، بعد از لیکوئید کردن کلی آدم)
    4) مومنتوم و حجم معاملات اصلاً شبیه به بولران واقعی نیست (در بولران واقعی تقریباً هر روز یک قله جدید ثبت می‌گردد)
    5) اخبار منفی فروش صندوق‌های سرمایه گزاری و نهنگ‌ها (بخشی از اخبار اومده بیرون و یک خبر ناگهانی بسیار منفی هم خواهد آمد)
    6)  اگر بعضی از تحلیلگران فکر می‌کنن کف بیت کوین 15.400 بود، یعنی طبق تاریخچه امسال حدود 400 درصد بیت باید بیاد بالا، یعنی سال 2023 میشه حدود 77.000 دلار. مگه میشه سال 2021 در بولران اصلی بیت کوین و هاوینگ و نصف شدن پاداش استخراج بیت بره تا 69.000 بعد امسال بیشتر بشه؟؟؟!!! در نتیجه بیت طبق تحلیل تاریخچه تکنیکال و فاندامنتال از کف میاد پایین و بعد از حدود 5000 دلار می‌ره تا زیر 80.000 دلار و بالای 1000 درصد سود خواهد داد. (این منطقی‌تره) تابستان 1401 یک احتمال، سناریو و ایده اومد توی ذهنم و دلائل ذیل این ایده رو تقویت می‌کنه:
    7) بیت کوین سال 2025 که پاداش استخراجش نصف میشه، مثل طلا ارزش افزوده پیدا می‌کنه و طبق تاریخچه 10 برابر میشه (بالای 1000% سود). منطقی نیست که سال 2021 توهم بیت 100.000 دلاری رو عنوان کردند و اگر می‌شد سال 2025 بیت باید بشه 500.000 دلار یا 1 میلیون دلار. مافیا و ثروتمندان جهان نمی‌گذارند مردم عادی به راحتی اینقدر پول داشته باشند. اصلا ارز دیجیتال رو طراحی کردند که پول مردم جهان رو جذب کنند نه اینکه پول بدهند. چند هفته پیش وقتی بیت روی 16000 بود و اندیکاتورهایRSI  و MACD واگرایی مثبت را نشان می‌دادند؛ یک تحلیل‌گر مطرح (در همین سایت ارز دیجیتال خواندم) پیش بینی کرده بود که بیت می‌رسه به 5000 دلار یعنی حدود عددی که بنده تحلیل کرده بودم. 8) همین الان در بعضی از صرافی‌ها در بخش Futures مالکان 1000 بیتی دارن قیمت رو می‌برن سمت 70.000 (خریدارها) و فروشنده‌ها دارن بیت رو می‌برن سمت 5000 (این نشانه دوم) و زمانی که بیت 16000 بود همین اعداد وجود داشت، بنده تعجب کردم که چرا دارن مردم را راهنمایی می‌کنند، ولی بعد فهمیدم که این سیاستمداران چپاولگر این اتفاق رو رقم میزنن ولی بعد از صعود تا حدود 25.000 (اشباع خرید) و لیکوئید کردن فروشنده‌ها و بعد یک خبر بسیار منفی میدن بیرون و قیمت رو می‌برن تا حدود 5000 دلار و خریدارها رو لیکوئید می‌کنند.
    9) حالا فرض کنید کف بیت 15.500 بود، بعد از هاوینگ سال 2024-2025 طبق تاریخچه باید بالای 1000 درصد سود بده، یعنی میشه حداقل 150.000 دلار (هر چیزی یک حدی دارد). در مقاله‌ای خوندم که حدود 5% مردم جهان ارز دیجیتال دارند، اینها برای اینکه درصد بیشتری رو جذب این بازار کنند، و همچنین خودشون در کف قیمت بخرند، به احتمال زیاد به حدود 4000  الی 6000 می‌رسه.
    10) بعد که بیت برسه به حدود 5.000 در سایت‌ها مرتب تحلیل گران بیت 1000 دلاری را با ترس القاء می‌کنند که شما در کف قیمت نخرید؛ ولی مطمئن باشید که بیت کوین از کف قیمت سال 2018 و 2020 یعنی 3151 و 3795 پایین‌تر نخواهد آمد.
    11) در تحلیل Sentiment Analysis (تحلیل احساسات) با تجربه بنده اول کنترل احساسات خود شخص مهمه بعد توجه به احساسات بازار. اتفاقا زمانی که احساسات بازار منفی است باید خرید کرد (مثل زمانی که بیت 15.500 بود) و زمانی که احساسات بازار بیش از حد مثبت هست باید فروخت (مثل زمانی که بیت 69.000 بود یا الان که به 25.000 برسه) به استثاء مواقع بولران واقعی.
    - برای پولدار شدن برنامه ریزی 10 ساله کنید. با اهرم در معاملات Futures یک شبه نمیشه ره صد ساله رو رفت.
    - یه نفر بهم گفت این موارد توهم هست، ولی طبق علم آمار به این ایده یک احتمال می‌گویند.
    موارد 1 و 2 را جدی بگیرید و لطفا مورد دوم را راستی آزمایی کنید.
    سلامت و پرسود باشید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

44 دیدگاه
سعید م
سعید م
1 سال و 1 ماه قبل

ببین اولا نباید پیش گویی کرد ثانیا تقاطع مرگ در اوج و حباب اثر داره نه یعد از ریزش هشتاد درصدی ثالثا در تایم روزانه تقاطع طلایی رخ داده پس زیاد به موینگ اعتماد نکنید . در حال بازار معامله کنید پیش گویی کردن اشتباهه

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل
پاسخ  سعید م

تایم فریم هفتگی، به تایم روزانه اولویت داره (تایم بالاتر مهم‌تره)، به زودی یه خبر منفی میاد بیرون و ریزش سنگین شروع میشه.

حسام حسینی
حسام حسینی
1 سال و 1 ماه قبل

دوستان بیت تا ۲۵۰ هزار دلار میره

محمد
محمد
1 سال و 1 ماه قبل

بیت کوین پنج هزاری دیدی ما من ده تا بخر
هیچ وقت با اطمینان تو این بازار نظر نده

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل
پاسخ  محمد

اگر اومد ۵۰ میلیون بهم قرض بده، سودش نصف نصف

saeed
saeed
1 سال و 1 ماه قبل

تو که انقدر بلد باید میلیاردر باشی نه لنگ 50 تومن نوستراداموس

بهنام کدیور
بهنام کدیور
1 سال و 1 ماه قبل

تنها اندیکاتوری تا حدودی فقط در حد آلارم برای تعیین نقطه ورود میشه ازش استفاده کرد MFI هست تمام این اندیکاتورهاییکه کشیدی با قیمت تغییر میکنن قیمت رو هم فقط با چارت قیمت تحلیل کنید

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل

سلام، بنده از سه نوع تحلیل فاندامنتال، تکنیکال و احساسات بازار استفاده میکنم. به هر حال ممنونم از نظرتون.
ز گهواره تا گور دانش بجوی

mehdi bagheri
mehdi bagheri
1 سال و 1 ماه قبل

سلام بسیار عالی دیدگاه جامع داشتید ولی در نظر داشته باشید 2 حالت وجود دارد یا بیتکوین به فراگیری مدنظر برسد یا نابودی کامل. بازار کریپتو از نظر گرایش افراد بیشتر به سمت این بازار و از لحاظ وزنی به بلوغ بیشتری رسیده همچین ریزش های شارپ غیر ممکن است چون این بازار در این حد نابالغ نیست دوم طبق الگو های اقتصاد رفتاری درصد ناچیزی از جامعه حاضر میشن در 80 درصد ضرر فروشنده باشند مگر اینکه به این نتیجه برسند که کریپتو پروژه برشکسته خواهد بود با توجه به حجم ورود سرمایه در رنج 20 هزاردلار فروش در قیمت های پایین 10 هزار دلار بعید است اما قطعا اصلاح تا 22500 خواهیم داشت اندیکاتور های و الگو ها و کندل استیک ها همه بررسی و احتمالات و بازخورد افراد نسبت به تغییرات قیمتی است با توجه به افزایش بحث و تبدلات و ورود مجدد افراد جدید در این حوزه فک میکنم به پایان روند نزولی رسیدیم بنده بشخصه در محدوده 22500 پزیشن خرید دارم و درصورت شکست 25000 هزار دلار تارگت 27500 خواهد زد ولی زیر 22500 بهتره مراقب بود برای ریزش مجدد تا 20000

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل
پاسخ  mehdi bagheri

سلام و عرض ادب و احترام، لطف داری، بنده به دیدگاه شما احترام میزارم. ولی دو نکته رو خدمتون عرض کنم. هولدرهای بلندمدت فروشنده نخواهند بود، ولی یه سری افراد با ترسی که ایجاد خواهد شد، با ضرر از بازار خارج خواهند شد. ضمن اینکه قیمت بیت خیلی بیاد پایین، اتفاقا افراد بیشتری در جهان ترغیب خواهند شد که وارد بازار بشوند و موجب جذب درصد بیشتری از مردم خواهند شد.

F.T.F
F.T.F
1 سال و 1 ماه قبل

تحلیلتون جامع بود مهدی جان
سلامتی براتون آرزو دارم💪🙏

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل
پاسخ  F.T.F

قربانت ممنونم، همچنین

Saeed
Saeed
1 سال و 1 ماه قبل

فقط مراقب باش به جای cz ندزدنت حیفی

وحید رمزی
وحید رمزی
1 سال و 1 ماه قبل

یک مورد دیگه اول اینکه خط روند از نقطه مماس محاسبه میشه که شما کلا شدو رو حساب نکردید اینکارو انجام بدید متوجه میشید مشکلی نیست. نوع چارتتون هم ممکنه در تریدینگ ویو و خود صرافی متفاوت باشه در چارت کوینکس نمودار ساده نمایش داده میشه اما احتمالا در تریدینگ ویو دارید لگاریتمی میبینید که متفاوت دیده میشن. در سایت تریدینگ ویو چارت کوینکس و بایننس کاملا مشابه هستن بیت کوین خط روند بلند مدت رو کاملا شکسته و در تایم هفتگی پولبک هم زده شده فعلا احتمال اصلاح جدی به نظر بنده کم هست و در بدترین حالت ما در موج c یک اصلاح زیگزاگ در موج ۴ هستیم که احتمال تاچ حدود ۳۰ هزار رو هم داره اما بعد اون اگر موج ۴ باشیم موج ۵ نزولی بزرگ آغاز میشه
در پناه حق

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل

سلام و عرض ادب. ممنون از وقت، انرژی و نظرتون. بعضی ها از سایه خط روند میگیرن، بعضی از قیمت بسته شدن.

وحید رمزی
وحید رمزی
1 سال و 1 ماه قبل

سلام
تناقض میتونه دلایل مختلف داشته باشه قیمت در صرافی ها برابر نیست و تفاوت کلا وجود داره ساعت باز و بسته شدن کندل ها و روز کاری متفاوته برای مثال کندل روزانه صرافی کوکوین کلا با کوینکس و بایننس متفاوته چون ساعت باز و بسته شدنشون متفاوته. درود بر شما تریدینگ ویو بنده رو سرچ کنید زمانی که قیمت ۱۷ هزار شد تارگت ۲۵ الی ۲۶ رو دادم vahid ramzei
موفق باشید

Ahmadreza Jalilian
Ahmadreza Jalilian
1 سال و 1 ماه قبل

دقیقا

مهدی خشامن
مهدی خشامن
1 سال و 1 ماه قبل

سلام مجدد. استاد وحید، ولی هر جور فکرشو میکنم نمیتونم هضمش کنم. تفاوت در صرافی ها چند هزارتایی نیست که اونم توی کندل ماهانه؟ نحوه نمایش و فاصله بین کندلها شک برانگیز هست و میتونه دستکاری شده باشه، جهت تله گاوی و فریب.

شاگرد پیتر برندت
شاگرد پیتر برندت
1 سال و 1 ماه قبل

بسیج سایبری اینجام هست
مث زیر کامنتا پیج معروف
میخان با ترس تو دلتون بفروشید دلار رو ریال کنید