تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۱ بهمن

1 سال قبل دوج کوین
6
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    بیت کوین
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۱ بهمن بیت کوین به‌تازگی و تحت‌تأثیر ذخیره سود برخی از معامله‌گران کوتاه‌مدت به ۲۲٬۸۰۰ دلار سقوط کرده است. اگر در ادامه قیمت از این سطح به سمت بالا حرکت کند، یعنی خریداران ۲۲٬۸۰۰ دلار را به یک حمایت تبدیل کرده‌اند. در این صورت شانس بیت کوین برای جهش تا ۲۵٬۲۱۱ دلار بیشتر خواهد شد. انتظار می‌رود فروشندگان با تمام قدرت از این سطح دفاع کنند، چراکه شکسته‌شدن آن راه را برای جهش قیمت تا ۳۰٬۰۰۰ و سپس ۳۲٬۰۰۰ دلار باز خواهد کرد.
    در مقابل، اگر فروشندگان موفق شوند قیمت را به زیر ۲۲٬۸۰۰ دلار بازگردانند، اصلاح قیمت احتمالاً عمیق‌تر خواهد شد و بیت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ - خط‌ آبی در تصویر) در ۲۱٬۷۱۶ دلار پایین خواهد آمد. حمایت کلیدی بعدی هم سطح روانی ۲۰٬۰۰۰ دلار است.
     
    اتریوم
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۱ بهمن اتریوم در حال حاضر فاصله زیادی با میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود ندارد و اگر قیمت از این سطح به سمت بالا بازگردد، یعنی بخشی از بازار همچنان در کف‌های قیمتی اقدام به خرید می‌کنند و خریداران هم بار دیگر برای عبور از ۱٬۶۸۰ دلار تلاش خواهند کرد. موفقیت آنها در انجام این کار می‌تواند به جهش اتریوم تا ۲٬۰۰۰ دلار، با توقفی کوتاه در ۱٬۸۰۰ دلار منجر شود.
    از طرفی، سقوط اتریوم و شکسته‌شدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌تواند به ریزش اتریوم تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (MA ۵۰ - خط قرمز در تصویر) در ۱٬۳۶۵ دلار منجر شود.
     
    دوج کوین
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۱ بهمندوج کوین با وجود ریزش کلی امروز بازار، روندی صعودی داشته و از ۰.۰۹ دلار فراتر رفته است. ادامه این روند صعودی می‌تواند این میم کوین را تا ۰.۱۱ دلار بالا بکشد و البته انتظار می‌رود فروشندگان در این سطح مقاومتی جدی از خود نشان دهند. در صورت نزولی‌شدن بازار نیز نزدیک‌ترین حمایت پیش روی دوج کوین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و بعد از آن میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خواهد بود. در صورت عمیق‌ترشدن اصلاح نیز سقوط به حمایت کلیدی ۰.۰۷ دلاری محتمل خواهد بود.
     
    ریپل
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۱ بهمننوسان قیمت در نزدیکی یک مقاومت، مانند چیزی که روی نمودار ریپل می‌بینیم، معمولاً امتیازی برای خریداران محسوب می‌شود، اما اگر این گروه از معامله‌گران پس از بارها تلاش، موفق به عبور از این مانع قیمتی نشوند، منطقی است که انتظار داشته باشیم بخشی از بازار اقدام به ذخیره سود کنند. در چنین سناریوی نزولی‌ای، ممکن است ریپل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند و سپس تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۰.۳۷ دلار پایین بیاید.
    در مقابل، عبور ریپل از مقاومت‌های ۰.۴۲ و ۰.۴۴ دلاری این چشم‌انداز نزولی را بی‌اعتبار کرده و راه را برای جهش قیمت تا ۰.۵۱ دلار باز می‌کند.
     
    کاردانو
    تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال - سه‌شنبه ۱۱ بهمن شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روی نمودار قیمت کاردانو نشان از برتری خریداران دارد؛ اما از طرفی، واگرایی منفی بین قیمت و شاخص قدرت نسبی (RSI) احتمال از دست رفتن برتری خریداران را به نمایش می‌کشد. سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه فشار فروش را تشدید کرده و ممکن است به ریزش کاردانو تا ۰.۳۲ دلار منجر شود. خریداران هم برای آنکه برتری خود را حفظ کنند، چاره‌ای جز رساندن قیمت به بالای ۰.۴۰ دلار ندارند. بعد از آن هم راه برای جهش قیمت این ارز دیجیتال تا ۰.۴۴ دلار باز خواهد شد.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

6 دیدگاه
احمد دبیری فر
احمد دبیری فر
1 سال و 1 ماه قبل

سید بیت کوین به ۲۲.۸۰۰ سقوط نکرده سعود کرده😂

هیراد
هیراد
1 سال و 1 ماه قبل

دمت گرم چقدر دقیق تحلیل کردی اگه اینجوربشه اینجور میشه شد تحلیل ؟

شباب
شباب
1 سال و 1 ماه قبل

درود ب مهندس عزیز لطفا تحلیل بلاک توپیا و پالیگان رو هم اضافه کنید سپاااس

محمدامین علی یاری
محمدامین علی یاری
1 سال و 1 ماه قبل
پاسخ  شباب

درود به شما. حتماً، در ادامه.

سارینا
سارینا
1 سال و 1 ماه قبل

سلام در مورد سولانا هم بنویسید 🙏

محمدامین علی یاری
محمدامین علی یاری
1 سال و 1 ماه قبل
پاسخ  سارینا

سلام. به تحلیل‌های بعدی اضافه می‌شه حتماً.