بررسی دامیننس بیت کوین(BTC.D)

1 سال قبل بیت کوین
10
قیمت هدف: 28,800$
حد ضرر: 18,800$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    با سلام و احترام.نمودار دامیننس بیت کوین(حجم سرمایه روی بیت کوین) رو  در تایم 1 روزه مشاهده میکنید که با استفاده از رسم دو فیبناچی اکستنشن (گسترش یافته) یا به تعبیری فیبوناچی سه نقطه ای در دو موج متفاوت متوجه حضور ناحیه ی 1.618 در عدد 45% به عنوان سدی برای رشد بیشتر این شاخص خواهیم شد و اگر موفق به شکست این ناحیه نباشد و با در نظر گرفتن دامیننس تتر به صورت همزمان نوید بخش سرازیری سرمایه به الت کوین ها به و در راس انها اتریوم به صورت موقتخواهد بود و شاید بتوان کاهش 2 تا 3 درصدی برای این شاخص در روزهای اینده در نظر گرفت.چنانچه دامیننس بتواند موفق به صعود بالای 45% و  تثبیت در این ناحیه بشود ناحیه 46% به صورت سد جزئی و در ادامه با توجه به حضور ترازهای 2.618 فیبوناچی اکستنشن در 48 تا 48.5%  وهمچنین سقف یک رنج در تصویر بزرگتر به عنوان مقاومت های پیش روی این شاخص حضور خواهند داشت.دوستان خواهشا نسبت به مدریت سرمایه دقت کافی داشته باشین و کمتر از اهرم در معاملات استفاده کنید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

10 دیدگاه
yashar
yashar
1 سال و 2 ماه قبل

سلام آقا هاشمی یه آپدیت از گراف grt میزارین یا بفرمایین که نظر تون در مورد هولد کردن این ارز تا اواخر 2023 به نظر شما می‌تونه تا آخر امسال البته میلادی آخر ۲۰۲۳ سقف ۱ دلار رو بزنه

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل
پاسخ  yashar

سلام با توجه به فرضیه ای که تو ذهنم هست امسال بعیده به 1 دلار برسه. الان نمیشه راجع بهش نظر داد باید زاویه حرکت قیمت و مومنتوم و شرایط روز اقتصاد و جهان رو دید و نظر داد. به نظر من بیت میتونه از کانال 30 هزار تا 10 هزار دلار ریزش رو باز تجربه کنه ممکنه ماینر ها عرضه کنند. رکود جدی بشه یا آتش جنگ روسیه داغ بشه. ولی فعلا بالا میریم به نظر من تا بعد ببینیم چی میشه.هر پروژه میتونه خوب باشه مگه خلافش ثابت بشه مثل لونا. متاسفانه بازار پر از باگ هستش و خیلی کم عمق. سنتیمنت روی روندها تاثیر زیادی داره و این اصلا خوب نیست.

Ramin
Ramin
1 سال و 2 ماه قبل

سلام تازه وارد شدم الان چی بخرم بهتره

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل
پاسخ  Ramin

سلام آقا رامین آقا باید از هر حوزه یکی دوتا ارز انتخاب کنی و هیچ وقت تمام سرمایت رو روی یه ارز نزار. یه سبد ارزی تشکیل بده. من چندتا ارز تو اکانتم معرفی کردم اونا هم خوبن هنوزم میشه با مدیریت سرمایه وارد خرید شد. به نظر من mask. Zil. Ftm. Enj. Atom. Xrp. Rose. ETH. Bit. Xtz. ADA و etc. شانس رشد بیشتر دارن و در برابر اصلاحات مقاوم تر عمل میکنن. به نظر من وقت بزار آموزش ببین. میتونی از آموزش های سایت فراچارت هم استفاده کنی بعضی هاشون خوبن. هم رایگان است و هم بعضا خوب. یه مکانیک بدون مهارت و تجربه نمیتونه کاری کنه. بازآر مالی هم همینه. اول آموزش ببین عجله نکن. و بدون چیزی که شما رو در بازار های مالی موفق خواهد کرد در درجه اول مدیریت سرمایه و احساسات و هیجان است. نه صرفا مهارت تکنیکالی خاص. انشالله موفق باشی.

حسین
حسین
1 سال و 2 ماه قبل

سلام آقا هاشمی چی بخرم بهتره

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل
پاسخ  حسین

حسین آقا یه سبد بچین. از هر حوزه یک یا دوتا ارز رو بردار مثلا متاورس. دیفای. اینترنت اشیا. آن اف تی. و.... تا اگه یکی رشد نکرد دیگری رشد کنه و مدام نخوای از این شاخه به اون شاخه بپری برا سود کردن و حسرت بالارفتن بقیه ارزها رو بخوری و دچار فومو بشی و بعد ارزی که داری رو بدی و بری ارز دیگر رو در قله بخری. من چندتا ارز رو تو اکانتم معرفی کردم. خودت باید تحقیق کنی، میتونی از کوین مارکت کپ برای اطلاعات بیشتر استفاده کنی.و هیچ وقت تمام سرمایت رو روی یک ارز قرار نده.

معین شرقی ثانی
معین شرقی ثانی
1 سال و 2 ماه قبل

آقا سید ارز پامپی معرفی نمیکنین؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل

Enj و xrp

Mazaher
Mazaher
1 سال و 2 ماه قبل

سلام این چارت دامیننس بیت رو از کجا میتونیم ببینیم؟

سید مهدی هاشمی
سید مهدی هاشمی
1 سال و 2 ماه قبل
پاسخ  Mazaher

سلام سایت تریدینگ ویو بخش چارت BTC. D رو تایپ و جستجو کنید براتون میاره