چطوری تحلیل بذاریم که بیشترین لایک و بازخورد رو بگیره؟

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
5
  • 1 سال قبل
    بخش «تحلیل‌ها» توی وب‌سایت ارزدیجیتال بیشتر از ۸ ماهه که در اختیار کاربرها قرار گرفته و تا حالا بالای ۲هزار مطلب تحلیلی و آموزشی مختلف توی اون منتشر شده. تحلیلگرهای زیادی توی این بخش فعال هستن که در حال حاضر تعامل خیلی خوبی با سایر کاربرها دارن، مطالب پربازدیدی تهیه و منتشر می‌کنن و در مجموع دنبال‌کننده‌های خاص خودشون رو پیدا کردن.
    اما چطور می‌شه به یکی از تحلیلگرهای پرمخاطب بخش تحلیل‌ها تبدیل شد و مطالبی نوشت که بیشترین لایک و بازخورد رو از سایر کاربرها دریافت کنه؟
    برای نوشتن مطالب تحلیلی و آموزشی پربازدید باید به ۴ نکته کلیدی توجه کرد که می‌تونن تأثیر محسوسی روی رشد حساب شما به‌عنوان یک تحلیلگر داشته باشن. در ادامه این مطلب، این ۴ نکته مهم رو با هم بررسی می‌کنیم.
     
    💡 اول: نوشتن یک تیتر خوب!
     
    اولین چیزی که نظر خواننده مطالب شما رو به خودش جلب می‌کنه، عنوان یا تیتر اون مطلبه. اگر این تیتر برای کاربر جذاب به نظر برسه، احتمال اینکه از مطلب شما دیدن کنه خیلی‌خیلی بالا می‌ره و در مقبال اگر تیتر تکراری یا نامفهوم به نظر برسه، بعیده که اون مطلب بازدید زیادی بگیره.
    بنابراین مهمه که توی نوشتن تیتر دقت داشته باشیم و کمی هم خلاقیت به خرج بدیم. مثلاً به‌جای نوشتن تیترهایی مثل «بیت کوین بلندمدت»، «روند حرکتی قیمت» یا «تحلیل دوج» می‌تونیم به تحولات جذابی اشاره کنیم که توی اون تحلیل راجع بهشون صحبت کردیم. برای مثال، اگر روی نمودار یک ارز یک الگوی صعودی یا نزولی دیده می‌شه یا یک اندیکاتور خاص به نقطه عطف تازه‌ای رسیده، می‌تونیم با خلاقیت خودمون توی عنوان اون مطلب هم به این موضوع اشاره کنیم. مثل: «تقاطع طلایی روی نمودار بیت کوین!».
    در کنار این، بهتر هست تا جایی که می‌شه از عناوین کوتاه برای تحلیل‌های خودمون استفاده کنیم و اشاره به جزئیات کم‌اهمیت‌تر رو بذاریم برای توضیحات زیر تحلیل. مثلاً به‌جای عنوانی مثل «روند قیمت خنثی می‌مونه به شرط اینکه حمایت ۱۸٬۰۰۰ دلاری شکسته نشه» می‌تونیم صرفه‌جویی کنیم و بنویسیم «شرط ادامه روند خنثی؛ حفظ ۱۸هزار دلار». با این کار ضمن انتقال پیام مورد نظرمون، یک جمله ۱۲ کلمه‌ای رو به یک تیتر ۷ کلمه‌ای تبدیل کردیم؛ یعنی ۵ کلمه کمتر.
     
    💡 دوم: انتخاب تصویر شاخص باکیفیت
    به‌طور کلی می‌شه تصاویر شاخص هر تحلیل رو به دو شکل منتشر کرد: ۱- استفاده از نمودار زنده قیمت و ۲- بارگذاری تصویر دلخواه.
    اگر مطلبی که قصد منتشرکردن اون رو دارید تحلیل تکنیکال هست، استفاده از نمودارهای زنده قیمت می‌تونه بهترین انتخاب برای شما باشه؛ چون در این صورت خواننده تحلیل شما هم می‌تونه نتیجه تحلیل رو به راحت‌ترین شکل ممکن روی همون نمودار مشاهده و در صورت نیاز اندیکاتورهای تازه‌ای رو هم به تحلیل شما اضافه کنه.
    با وجود این، ممکنه به دلایل مختلف، مثل محدودیت در انتخاب تایم‌فریم توی این بخش، مجبور بشید از تصویر دلخواه خودتون برای تحلیل‌ها یا مطالب آموزشی استفاده کنید.
    در این صورت، بهتره دوتا نکته رو در نظر داشته باشید:
    ۱- تصویری که منتشر می‌کنید حتماً «اسکرین شات» باشه و با دوربین گوشی از صفحه کامپیتور عکس نگیرید. برای اسکرین شات گرفتن توی ویندوز می‌تونید از میانبر «Alt + PrtSc SysRq» استفاده کنید و البته خود تریدینگ ویو هم این امکان رو به‌شکل دکمه‌ای شبیه به دوربین توی پلتفرمش تعبیه کرده.
    چطوری تحلیل بذاریم که بیشترین لایک و بازخورد رو بگیره؟
     
    ۲- اگر مطلب شما تحلیل تکنیکال نیست و نیازی به نمودار ندارید، مثلاً دارید یک مطلب آموزشی درباره شبکه بیت کوین می‌نویسید، بهتر هست از تصاویر باکیفیت و جذاب استفاده کنید. وب‌سایت‌های زیادی برای دانلود تصاویر باکیفیت وجود داره، اما راحت‌ترین روش می‌تونه دانلود تصاویر از گوگل باشه که پایین‌تر آموزشش رو هم براتون می‌ذارم.اول؛ کلمه یا عبارت مورد نظرتون رو توی گوگل جست‌وجو کنید؛ بهتر هست انگلیسی سرچ کنید و هرچی عبارت جست‌وجوشده دقیق‌تر نوشته بشه، به نتایج بهتری هم می‌رسید.
    دوم؛ روی دکمه «Tools» کلیک کنید و بعدش از منو «Size» گزینه «Large» رو انتخاب کنید.
    سوم؛ تصاویری که از این به بعد نمایش داده می‌شن، همه کیفیت نسبتاً خوبی دارن و می‌تونید از بین اونها تصویری رو که به نظرتون جذاب‌تر هست دانلود کنید.
    چطوری تحلیل بذاریم که بیشترین لایک و بازخورد رو بگیره؟
    چطوری تحلیل بذاریم که بیشترین لایک و بازخورد رو بگیره؟
    انتخاب تصویر مناسب و باکیفیت هم می‌تونه مثل یک تیتر جذاب به بیشتردیده‌شده مطلب شما کمک کنه و اگر برای تصاویر خودتون قالب خاصی هم در نظر بگیرید که دیگه عالی می‌شه و این‌طوری خواننده‌های شما هم می‌تونن خیلی راحت‌تر مطالب‌تون رو از بین سایر تحلیل‌ها پیدا کنن.
     
    💡 سوم: نوشتن یک توضیح کوتاه و کاربردی
     
    درسته که خیلی از نکات مربوط به هر تحلیل رو میشه صرفاً با نگاه به نمودار فهمید، اما از اونجایی که میزان آشنایی کاربرها با تحلیل تکنیکال متفاوته، بد نیست که اگر از ابزار یا استراتژی خاصی توی تحلیل خودمون استفاده کردیم، اون رو برای خواننده هم توضیح بدیم. مثلاً اگر داریم به خرید پله‌ای اشاره می‌کنیم، بهتر هست توضیح مختصری هم درباره این استراتژی معاملاتی بنویسیم.
    ضمن اینکه نوشتن توضیحات کاربردی برای هر تحلیل، اشاره به تحلیل‌های قبلی خودتون، آپدیت‌کردن توضیحات و همین طور نظرخواستن از باقی کاربرها یا تحلیل‌گرها درمورد مطلبی که نوشتید، می‌تونه به تعامل بهتر با کاربرها و بیشتردیده‌شدن اون مطلب کمک قابل‌توجهی کنه.
     
    💡 چهارم: پاسخ‌دادن به کامنت‌ها
     
    شاید جواب‌دادن به همه کامنت‌هایی که زیر یک تحلیل براتون نوشته می‌شه کمی زمان‌بر باشه؛ اما کمکی که این کار به رشد حساب شما به‌عنوان یک تحلیلگر می‌کنه، ارزشش رو داره.
    اینکه از کاربرها نظر بخوایید و در صورت دریافت نظرات، به اونها پاسخ بدید، باعث می‌شه تا خواننده‌های وفادار پیدا کنید و کاربرها بعد از یک مدت متوجه بشن اگر سؤالی از شما بپرسن، احتمال زیاد جواب خوبی هم ازتون می‌گیرن. پس توی جواب‌دادن به کامنت‌ها دست‌ودل‌باز باشید. :)
     
    💬 حالا شما بگید؛ فکر می‌کنید چه کارهای دیگه‌ای می‌شه انجام داده تا تعداد لایک‌ها و بازخورد‌های یک تحلیل به حداکثر برسه؟
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

<b>b:💬 حالا شما بگید؛ فکر می‌کنید چه کارهای دیگه‌ای می‌شه انجام داده تا تعداد لایک‌ها و بازخورد‌های یک تحلیل به حداکثر برسه؟<b>
پاسخ این سوال اینه ک مشابه همچین سوالی رو ته مطلبمون بنویسیم !!!

دوجعلی‌شاه بازار
دوجعلی‌شاه بازار
1 سال قبل

مرسی بابت این دستورالعمل مفید...متن بسیار شیوایی بود 🙏

محمدامین علی یاری
محمدامین علی یاری
1 سال قبل

🙏🏼🌹

ایتالیک بوترین
ایتالیک بوترین
1 سال قبل

عالی بود 👏👏

محمدامین علی یاری
محمدامین علی یاری
1 سال قبل

🙏🏼🌹