اتریوم

1 سال قبل ethereum اتریوم
5
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    سلام خدمت عزیزان.
    اتریوم تو این رالی صعودی که آغاز شده تونسته خودشو خوب بکشه بالا و از حدود 800 دلار خودش را به بالای 2000 هزار دلار رساند. بیشتر این رالی صعودی که به خصوص برای اتریوم آغاز شد برای آپدیت مرجی هست که در پیش رو داریم. و اما آپدیت مرج چیه؟ اتریوم از اثبات کار و استخراج شدن میخواد بره روی مکانیزم اثبات سهام و دیگه قابل استخراج نباشه، این میشه آسون ترین توضیح برای آپدیت مرج اتریوم.
    تکنیکال اتریوم گویای اینه که جلوتر درگیر مقاومت های مهمه و اگه بتونه از این سطوح رد بشه و بازار هم هم سو باشه رسما برای شخص خود بنده بدون در نظر گرفتن اتفاقات جنگ، رکود اقتصادی و .... فاز اول بازار گاوی شروع میشه. مهم ترین سطح مقاومتی که برای من شخصا مهمه، نقطه طلاقی خط روند نزولی و سطح مقاومتیه که عدد 2173 را نشان میدهد.
    در دیدگاه تحلیلگران تو پلتفرم ویژن هم یک سری تحلیل آنالیز شده که با توجه به اون طی بازه های زمانی بلند مدت نسبت به این ارز خوش بین هستند. به عکس زیر توجه کنید
    اتریوم
    نظر شما در رابطه با اتریوم پس از آپدیت مرج چیه؟ به نظر خودم قیمت آن ریزش خواهد کرد. نظرتون رو تو همین کامنت ها برام به اشتراک بذارید.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
مهندس
مهندس
1 سال و 8 ماه قبل

طبق بررسی نرم افزاری این آپدیت همراه با یک سکته و شوک خواهد بود و محال که اتفاق نیوفته و قیمت بسیار سقوط خواهد کرد و اصلاح اصلی بازار همون بیت ۱۰ هزاردلاری برای مدتی کوتاه باهاش انجام میشه بعد اپدیت هم دیگه پامپ و رشد های زیاد نوسانی ۱۰٪ نمیکنه چون دلیل اصلی رشد اتریم بالا رفتن کارمزد انتقال بود و این مورد خودش محرک رشد زیاد میشد

Johnny Woo
Johnny Woo
1 سال و 8 ماه قبل

در بازار کریپتو معمولا تاثیر یک خبر یا رویداد قبل وقوعش مشاهده میشه و از زمانی که تاریخ رسمی ادغام اعلام شد، اتریوم یکماهه صعودیه و این روند ممکنه تا آخر آگست یا حتی اوایل سپتامبر ادامه داشته باشه، ولی دیگه بعد ادغام باید یه اصلاح رو داشته باشیم.

mehdi
mehdi
1 سال و 8 ماه قبل

اولش گفتی صعودی بعد میگی ریزشی ما که نفهمیدیم

بابک
بابک
1 سال و 8 ماه قبل

چرا فکر می کنین بعد اپدیت اتریم روندش نوزولی میشه ؟

]

ابراهیم جعفری
ابراهیم جعفری
1 سال و 8 ماه قبل

منم کاملاً موافقم ریزشی خواهد بود