خریدارای خرد دارن میخرن؟

1 سال قبل bitcoin بیت کوین
6
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    سلام خدمت عزیزان.
    یکی از شاخص هایی که میتونه کاربردی باشه برای اینکه بفهمیم خریداران خرد اقدام به خرید میکنند یا خیر، شاخص ارزش دارایی آدرس‌های با موجودی بیش از ۱ سکه است.
    این شاخص در این بازار نزولی مانند بعضی از شاخص های دیگه سقف جدیدی رو از خودش به ثبت رسونده و این موضوع نشان دهنده این است که خریداران خرد مدام به دارایی شان یا اضافه میکنند و یا اینکه تازه خرید میکنند.
    نمای نزدیک عکس:
    خریدارای خرد دارن میخرن؟ با اینکه در بازار خرسی به سر میبریم این موضوع به نظر شما نشان دهنده چیه؟ آیا امیدی به این پامپ چند وقت اخیر میشه باشیم یا صعود فیکه؟
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

6 دیدگاه
مهندس
مهندس
1 سال و 8 ماه قبل

بهترین کار نگاه کردن به دور و بر خودمون هست همه مردم عادی یا روی ۲۰ خریدن یا حرفه ای ها هم که کلا نخریدن به این امید که میاد پایین... هیچ حس فومو و جاموندنی من ندیدم وجود داشته باشه که الان بخوان خرید کنن پس بالارفتنه الکی و پامپ اتریم طبق گفته بزرگان برای ارتقا و سکته ای هست که بزودی قرار به بازار وارد کنه اونجا هست که ریزش اصلی اتفاق میوفته، نمودار بیت کوین رو با حباب دات کام مقایسه کردن و عین هم شده...
بعد بالا رفتن بیت تا ۲۷ بزودی ریزش محتمل هست‌.

Hamiba
Hamiba
1 سال و 8 ماه قبل

چون خریداران بنیادی وارد نشدن، بنظرم پامپ فیک خواهد بود.
قطعا توان خریداران خورد اونقدر نخواهد بود که بتونه قیمت رو خیلی بالا ببره و بالا نگه داره.
احتمال زیاد بعد از پامپ ، فروشندگان اصلی، دست بفروش در قیمت بالا میزنن و این قیمت رو به صورت شارپی پایین خواهد آورد.

Plan Z
Plan Z
1 سال و 8 ماه قبل
پاسخ  Hamiba

منم نظرم همینه.

Johnny Woo
Johnny Woo
1 سال و 8 ماه قبل

به نظرم باید محتاطانه بازار رو رصد کنیم، چون به عنوان مثال اتریوم به خاطر رویداد ادغام، از زمانی که تاریخ رسمی این رویداد اعلام شد، روند صعودی به خودش گرفت و دقیقا یکماهه که صعودیه و برای آلت کوین برتر بازار، رشد 100 درصدی میتونه زنگ هشدار باشه که ممکنه به زودی شاهد اصلاح باشیم. معمولا تو روندهای صعودی اینچنینی اکثرا خوشبین میشن و انتظار رشدهای بیشتر رو دارن ولی بازار هنوز برای شروع یک دوره صعودی که همه منتظرش هستن؛ آماده نیست. باید آخرین اصلاح و در واقع آخرین فرصت خریدش رو هم بده، بعد دوره صعودی جدیدی رو شروع کنه. سال 2023 سال خوبی میتونه برای بازار کریپتو باشه، البته اگر اتفاقات ناگواری مثل یه جنگ دیگه مشابه جنگ روسیه و اوکراین، در دنیا نیفته.

Plan Z
Plan Z
1 سال و 8 ماه قبل
پاسخ  Johnny Woo

ممنون بابت نظر و تحلیلی که ارائه کردید.