تیم فاندر متیک چی کار کرد.....

1 سال قبل polygon پالیگان
0
قیمت هدف: 0.670000$
حد ضرر: 0.960000$
بازه زمانی: بلند مدت
  • 1 سال قبل
    ارز متیک پس از برخورد با این ناحیه مقاومتی دچار ریزش شد، اما بخاطر این نبود که این مقاومت نذاشت قیمت بالاتر از این سطح برود.
    دلایل مختلفی داشت این ریزش که در این ایده به قسمتی از آن اشاره میکنیم. بیشترین دلیل عمده آن این بود که تیم فاندر آن ۱.۴ میلیارد توکن متیک در عرض یک ساعت رو از والت اصلی شون آزاد کردن؛ یعنی 14 درصد عرضه. شوخی نیستا این ارقام برای همچین ارزی.....
    تعداد آزاد کردن توکن ها به شرح زیره....
    دلیل ریزش متیک 
    همچنین طی روزهای گذشته میزان علاقه سرمایه گذاران (شاخصی که در پلتفرم ویژن هست) نسبت به قبل کاهش داشته و باعث شده که قیمت دچار تحول بشه.
    دلیل ریزش متیک* همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید علاقه سرمایه گذاران که یکی از فاکتور های مهم برای نشان دادن میزان احساسات سرمایه گذاران آن ارز به ما است کاهش یافته و باعث ریزش قیمت شده.
    شاخص میانگین سایز خرید و فروش پالیگان در بایننس (شاخصی که در پلتفرم ویژن هست) نیز نشان میدهد که فشار فروش به نسبت قبل افزایش پیدا کرده و باعث ریزش قیمتی شده.
    دلیل ریزش متیک
     همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید خط قرمز مربوط به فروشه و در نمودار نشان از افزایش فشار فروش میدد.
    از حیث تکنیکال نیز اولین حمایت 0.67 می باشد که اگر نتواند آن را نگه دارد به سطح حمایت دومی که کشیدم خواهد رفت.
    و در آخر به یک نکته اشاره کنم. این ریزش برای این بوده که تیم فاندر این ارز 14 درصد از عرضه آن را آزاد کرده و همین نابرابری عرضه و تقاضا باعث شد که قیمت کاهش پیدا کند. بعضی ها نیز بر این عقیده هستند که این افزایش قیمتی که طی چند روز قبل برای این ارز اتفاق افتاد توسط تیم فاندر این ارز اتفاق افتاده که تو قیمت بالاتر برای سود بیشتر آنها را بفروشند و روانه بازار کنند.
    نظر شما در رابطه با این کاری که تیم فاندر این ارز کرد چیه؟ به نظر شما روی کدوم حمایت ریزش متوقف میشه و این خبر رو سرمایه گذاران هضم میکنند؟
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه