تحلیل جامع BNB: ارزی که قراره همه رو غافلگیر کنه؟

1
  • 1 سال قبل
    بایننس کوین، توکن بومی صرافی بایننس که تو سال‌‌های گذشته نسبت به هر زمان دیگه‌ای کاربردی‌تر شده، با ایجاد اسمارت‌چین در سال ۲۰۲۰ و تمرکز روی حمایت از پروژه‌های رو بلاکچینش و پروموت اونها تونست به خوبی خودش رو جا بندازه.
    بعد از سقوط بازار در سال جدید با وجود ریزش BNB، این ارز خودش رو نسبت به بقیه بازار بهتر حفظ کرد. نمودار BNB/BTC این موضوع رو به خوبی نشون میده:
    تحلیل جامع BNB: ارزی که قراره همه رو غافلگیر کنه؟
    این نمودار اخیرا گارد صعودی هم گرفته و به نظر میاد بتونه تو هفته‌های آتی سقف جدیدی رو هم رقم بزنه.
    یه نگاهی به وضعیت دامیننس BNB هم داشته باشیم:
    تحلیل جامع BNB: ارزی که قراره همه رو غافلگیر کنه؟
    دامیننس یا سهم از بازار بایننس کوین از نظر تکنیکالی طی یک و نیم سال اخیر داخل یک مثلث صعودی بوده که احتمال شکستش از بالا بیشتر به نظر میاد که این شکست به معنی رشد بیشتر BNB در برابر سایر ارزها مثل بیتکوین و اتریوم خواهد بود (هرچند ممکنه بازار نزولی باعث کاهش کلی ارزش همه ارزها بشه و این اتفاق به متنوع سازی سبد کریپتویی شما میتونه کمک کنه)
    به حجم معاملات BNB تو صرافی بایننس که بیشترین volume رو داره هم یه نگاهی داشته باشیم.
    تحلیل جامع BNB: ارزی که قراره همه رو غافلگیر کنه؟
    دلتای حجم انباشتی BNB با شیب خیلی ملایمی کاهش داشته و تو ماه های گذشته با وجود کاهش قیمت تثبیت شده. حالا این نمودار و این داده ها چه چیزی رو نشون میدن؟
    دلتای حجم معاملات، تفاوت خرید و فروش معامله گرا رو نشون میده و دلتای انباشتی این اتفاق رو طی زمان دنبال میکنه. وقتی CVD یا همون دلتای حجم انباشتی نزولی باشه یعنی حجم فروش نسبت به حجم خرید بیشتر بوده و وقتی صعودی باشه یعنی حجم خرید نسبت به حجم فروش بیشتر بوده.
    اتفاقی که برای BNB رخ داده اینکه حجم خرید اون در برابر حجم فروش ثابت ایستاده اما قیمت کم شده. این اتفاق یا داره فشار فروش از سمت بقیه صرافی ها رو نشون میده یا اینکه یه واگرایی در حال رخ دادنه.
    اما بریم سراغ دلتای حجم تفکیک شده تا ببینیم چه گروه هایی در حال خرید BNB و چه گروه هایی در حال فروشش بودن.
    تحلیل جامع BNB: ارزی که قراره همه رو غافلگیر کنه؟
    این نمودار در تایم فریم روزانه برای یک سال اخیر نشون میده که تریدرای خرد (سایز سفارش صفر تا صد تتر و ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تتر) در کنار معامله گرای میان رده (هزار تا ۱۰ هزار تتر) در حال خرید بودن. ولی روند قیمت رو معامله گرای بزرگتر (ده هزار تا صد هزار تتر و صد هزار تا یک میلیون تتر) شکل دادن. پس نیم نگاهی به خط آبی کمرنگ که معامله گرای بزرگ رو نشون میده و همبستگی بالایی با قیمت داشته میتونه نقاط ورود و خروج شما رو در کوتاه مدت به BNB مشخص کنه که مثالش رو در زیر میبینین:
    تحلیل جامع BNB: ارزی که قراره همه رو غافلگیر کنه؟ جمع‌ بندی
    بایننس کوین یا BNB از نظر فاندامنتالی تیمی رو پشت سر خودش داره که استاد بازارسازی هستن و تو ارزش گذاری از ارزهای غیرمتمرکزتر تو بازار نزولی میتونه بهتر ظاهر شه و حتی در برخی مواقع ممکنه سرمایه گذارا رو غافلگیر هم کنه. از نظر تکنیکالی و نمودارها هم BNB وضعیت خوبی داره و به نظرم تا انتهای ۲۰۲۲ نسبت به بیت کوین قطعا سقف جدیدی خواهد زد و نسبت به دلار هم ممکنه تا نزدیک سقف قبلی خودش هم برسه.
    در صورتی که سوالی داشتین تو کامنتا حتما بنویسین.
     
    این نمودارها از ارزویژن تهیه شده و شما هم میتونین با وارد شدن بهش و اشتراک رایگان ۷ روزه بهشون دسترسی داشته باشین.
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
Raca
Raca
1 سال و 9 ماه قبل

عالی دوست عزیز
سپاس از شما بخاطر اشتراک گذاری نظرتون
بنده خیلی استفاده کردم⚘🙏