مدیرعامل بایننس: قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا حتی ۱ میلیون دلار خواهد رسید

مدیرعامل بایننس: قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا حتی ۱ میلیون دلار خواهد رسید

مدیرعامل صرافی بایننس در تازه‌ترین مصاحبه خود پیش‌بینی خود را درباره قیمت بیت کوین تشریح کرده است. به‌عقیده او، احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا ۱ میلیون دلار هم وجود دارد.

به گزارش یوتودی، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس معتقد است که قیمت بیت کوین به ده‌ها برابر قیمت فعلی‌اش خواهد رسید. این در حالی است که تاریخ دقیقی از سوی ژائو مطرح نشده است. به‌گفته او تعیین زمان دقیق برای این پیش‌بینی دشوار است.

دیدگاه چانگ پنگ ژائو در ارتباط با قیمت بیت کوین همواره مثبت بوده است. از سوی دیگر، او علاقه چندانی به بیان دیدگاه‌های کوتاه‌مدت خود در ارتباط با قیمت بیت کوین ندارد، چرا که نوسانات این بازار زیاد است و این احتمال وجود دارد که برخی افراد، برداشت‌هایی نادرست از صحبت‌هایش داشته باشند.

او در اظهارنظر تازه خود گفت که مسیر قیمت بیت کوین به سمت بالاست. او در ادامه تأکید کرد که صحبت‌هایش را نباید به‌عنوان راهنمایی مالی قلمداد کرد و تنها نظر شخصی او هستند. با این حال او گفت که به عملکرد بیت کوین در طولانی‌مدت اطمینان دارد.

با فرض اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر ۱۰,۰۰۰ دلار باشد، پیش‌بینی تازه ژائو نشان می‌دهد که باید خود را برای جهشی ۱۰۰ تا ۱,۰۰۰ برابری قیمت در سال‌های آینده و بلندمدت آماده کنیم. ژائو چند سال آینده را به‌عنوان تاریخ تحقق گفته‌هایش عنوان کرد. او در این رابطه گفت:

اگر بیت کوین امروز ۱۰۰۰۰ دلار باشد، طی چند سال آینده به ۱۰۰,۰۰۰ دلار، ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار و بیشتر می‌رسد. فکر می‌کنم که این احتمال وجود دارد، اما از اینکه چه زمانی اتفاق خواهد افتاد مطمئن نیستم.

او در ادامه عواملی را شرح داد که به‌عقیده او ممکن است در روند صعودی بیت کوین تأثیرگذار باشند و قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را بالا ببرند.

او از تسهیلات کمی فدرال رزرو آمریکا و کشورهای دیگر از جمله دلایلی یاد کرد که باعث تسریع روند افزایشی قیمت بیت کوین می‌شوند. به‌گفته وی تا پایان سال، درست به‌مانند برنج، غذا و سایر اقلام ضروری، بیت کوین نیز با افزایش قیمت روبه‌رو خواهد شد.

چند ماه تا پایان سال ۲۰۲۰ باقی مانده است و به نوعی می‌توان اهدافی کوتاه‌مدت برای معاملات در نظر داشت. از همین رو، فکر می‌کنم که این عوامل تأثیر خود را خواهند گذاشت و این تأثیرات را در حوزه ارزهای دیجیتال خواهیم دید.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

27 دیدگاه
جلال
جلال
3 سال و 9 ماه قبل

نه به حرف این مدیر عامله نه به حرف من و شماست
تا بیت چند وقتی راکد میمونه همه دم از نا امیدی و بدرد نخوریش میزنن تا دو هزار بالا میره همه کامنت میدن ماشالله سلطان و...
بیت راه خودشو میره امیدوارم چند سال دیگه که پول چاییتون رو با ارز دیجیتال پرداخت کردید به این روزای الان نخندین و حسرت نخورید
موفق باشید

احمد
احمد
3 سال و 9 ماه قبل
پاسخ  جلال

منم میدونم میره بالا، ولی هنوز نخریدم، چی جوری میشه یه خرید ایمن و خوب داشت؟

رضا
رضا
3 سال و 9 ماه قبل

اگر يك مقدار مطالعتون رو درباره بيت بيشتر كنيد بهتره. قدرت بيت در عدم انحصار دولتها و پذيرش آن توسط مردم كشورها هستش و تا زمانيكه در سطح جهاني خريد و فروش ميشود هرگز از بين نخواهد رفت. ضمنا اگر روزي بيت كوين از بين بره در سطح دنيا به هيچ ارز ديجيتالي نميشه اعتماد كرد و اين ارزها كلا نابود ميشن.

فائزه
فائزه
3 سال و 9 ماه قبل

بخدا دوستان کول نخورید اینا بخاطر منافع صرافی های خودشون که راه بیوفتن و سود عایدشون بشه بابت هر خرید و فروشی میان این چرندیاتو میگن .اصلا هم گرون نمیشه فقط طلا با ارزشه نه این اعداد و ارغام خیالی کامپیوتری

جواد امیر
جواد امیر
3 سال و 9 ماه قبل
پاسخ  فائزه

چطوری پس این همه گرون شده.دوستم قبل عید خرید ۶۳۰۰دلار الان شده ۹۵۰۰ منم به حرفها یکی مثل شما گوش دادم نخریدم

soroush
soroush
3 سال و 9 ماه قبل

من ۱ میلیارد خریدم رو ۱۱ هزارتا الان پشیمونم از این شت کوین لعنتی نخر

علی
علی
3 سال و 9 ماه قبل

خب پس چرا معطلی ، قراره بشه 100000 ، الان که 10000 هست برو بخر دیگه . فقط یه مختصر سودت کم شده دیگه

امیریان
امیریان
3 سال و 9 ماه قبل
پاسخ  فائزه

سلطان برا اینا هیچ فرقی نداره چه بیت ۱۰۰ دلار باشه یا ۱۰۰ میلیون دلار
اینا از فاصله ی خرید و فروش و کارمزد و ... سود میکنن!
لطفا بدون مطالعه نظر نده
ممنون میشم

Mr milad
Mr milad
3 سال و 9 ماه قبل

طرف گفته فکر میکنم به این قیمت میرسد شاید این فکر تو اشتباه بود چه خاکی باید رو سرمون بریزیم اونوقت درسته یا نه دوستان؟

احسان
احسان
3 سال و 9 ماه قبل

6 ماه قبل قیمت رو 10 هزار بود این گفت میره بالا برای 15 هزار 1 ماه بعدش قیمت شد 3700 دلار ?? الان گفته 100 هزار دلار برای ریزش بیت به 1400 دلار آماده باشید

محسن علیزاده
محسن علیزاده
3 سال و 9 ماه قبل
پاسخ  احسان

موافقم باهات شدیدا آماده شیم واسه 1000 دلار

reza
reza
3 سال و 9 ماه قبل

به۱میلیارد دلار میرسه :D بیت زمانی گرون شد که ارز های زیادی تو دنیا نبود ولی دیگه فکر نمیکنم گرون بشه شاید به واسطه گرون شدن سایر ارزها بیت نیز گرون بشه ولی خود بیت بنظرم دورانش تموم شده و پول های نو ظهور به سرعت افزایش قیمت میکنند چون تقریبا؛ باگ های بیت رو گرفتند که یکی از این پولها اتریوم می باشد تجربه من میگه چیزی که افراد زیادی واردش شدند دیگه رشد نخواهد کرد جالبه بدونید مشاور املاک وارد شغل خرید و فروش دستگاه ماینر و ماین شده دیگه اخر داستان خودتون پیشگویی کنید :D

sina
sina
3 سال و 9 ماه قبل

دیگه دوره بیت کوین گذشت، اتفاقا سقوط میکنه و فقط میخوان با حرفاشون مردمو تحریک کنند ولی دیگه نمیشه،چین ارز دیجیتال جدید را وارد بازار کنه دیگه اینا هیچ وقت پا نخواهند گرفت

هادی زارعی
هادی زارعی
3 سال و 9 ماه قبل
پاسخ  sina

اون چیزی که چین میخواد وارد بازار کنه همون پول فیاته که به صورت کریپتو عرضه میشه و کاملا متمرکز و انتشارش تحت نظر دولت چین خواهد بود و نه یک ارز دیجیتال غیر متمرکز! تمام داستان و ارزش بیت کوین و بسیاری از آلت کوین ها به غیر متمرکز بودنشان است و اتفاقا وجود یک پول فیات که با تکنولوژی بلاک چین عرضه شده باشه باعث تقویت بیت کوین و آلت کوینهای غیر متمرکز هم خواهد شد. چون خرید و فروش بیت کوین و آلت کوینها رو بسیار راحتتر میکنه و سرعت نقد شوندگی بیت کوین بیشتر خواهد شد.

صادقي
صادقي
3 سال و 9 ماه قبل
پاسخ  sina

ما از 2016 داريم سود ميکنيم. شما خروج بزن

sina
sina
3 سال و 9 ماه قبل

همش میخوان چرت وپرت بگن که بیت کوین ببرند بالا نمیتونند، دیگه بیت کوین هم بدرد نمیخوره و هر چی میگن اتفاقا برعکس میشه، و ارز دیجیتال جدید چین وارد بازار به صورت نهایی بشه اتفاقا بیت کوین داغون تر و ضعیف تر میشه، حالا همش زور میزنن به دروغ که همش میره بالا، واقعا 1 چیزی میزنن

سین
سین
3 سال و 9 ماه قبل

درس میگه چطور تا حالا رفته بالا

ع.ش
ع.ش
3 سال و 9 ماه قبل

اینا چی میزنن!!!