انباشت ۶۴,۰۰۰ بیت کوین روی یک کیف پول ناشناس طی چند روز اخیر

انباشت ۶۴,۰۰۰ بیت کوین روی یک کیف پول ناشناس طی چند روز اخیر

کیف پول ناشناس یک نهنگ که به تازگی مبالغ بسیار زیادی را از صرافی ارز دیجیتال هوبی (Huobi) برداشت کرده است، حالا دارای ۶۴,۰۰۰ واحد بیت کوین به ارزش بیش از ۴۲۷ میلیون دلار است.

به گزارش یوتودی، کیف پول ناشناسی به آدرس «۳D۸qAoMkZ۸F۱b۴۲btt۲Mn۵TyN۷sWfa۴۳۴A»، سه بار از صرافی ارز دیجیتال هوبی تراکنش‌های بسیار بزرگی دریافت کرده است. هر بار میزان بیت کوین‌های دریافت شده در چندین تراکنش تقسیم شده است و هر کدام از این تراکنش‌ها حامل ۱,۰۰۰ واحد بیت کوین بوده است.

قیمت بیت کوین طی دو سه روز گذشته حدود ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است و اکنون روی سطوح ۶,۷۰۰ دلار قرار دارد.

در پایان هفته گذشته، این کیف پول ۱۴,۰۰۰ بیت کوین، معادل بیش از ۹۳ میلیون دلار، دریافت کرد. روز دوشنبه، ۱۵,۰۰۰ بیت کوین دیگر، معادل بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، به این کیف پول منتقل شد.

روز سه شنبه، این کیف پول ۹,۰۰۰ واحد بیت کوین دیگر دریافت کرد. این مبلغ در ۹ تراکنش (هر تراکنش ۱,۰۰۰ بیت کوین) طی یک ساعت منتقل شد.

طبق بررسی‌های انجام‌شده در وب‌سایت Blockchain.com، در زمان نگارش این مطلب، این کیف پول که مالک آن مشخص نیست، دارای بیش از ۶۵,۰۰۰ واحد بیت کوین است.

زمانی که سرمایه‌گذاران دانه‌درشت (نهنگ) دارایی‌های خود را از صرافی‌های بزرگ برداشت می‌کنند و به کیف پول‌های ناشناس انتقال می‌دهند، معامله‌گران آن را به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر می‌گیرند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
احمد محمدی
احمد محمدی
4 سال قبل

سلام علیکم ،،،، از برادران و خواهران خواهش میکنم منو راهنمایی کنند، میگن مثلا امروز بیت کویین ۶۵۰۰ دلاره با دلار ۱۶۰۰۰ هزار تومن هم حساب کنیم هر بیت کویین در حدود صد میلیون تومن یا کمی بیشتر میشه به قیمت امروز،،، من اگه بخوام ده تا بیت کویین بخرم و حدود یک میلیارد تومن هزینه کنم میتونم کسی هست دقیق منو راهنمایی کنه ،،،،،،،،،،،،،،،،به چه طریقی بخرم ،،،،،کجا اون رو بگذارم که امن باشه ،،،،،،،،چیکار کنم کلاه سرم نره

کامروا
کامروا
4 سال قبل

ساعت 4:30 بامداد جمعه از 70،000 گذشت.

majid
majid
4 سال قبل

سلام ممنونم ازشما ازخبرهاتون مجید

علی
علی
4 سال قبل

به عمد خواستن سیگنال سعودی بدن به بازار ، این احتمال رو هم بدین که این کار خود صرافی ها باشه همه میدونن که الان قسمت بزرگی از نهنگ ها صرافی ها هستن که با این کار میتونن تو بازار دستکاری کنند و با لیکو ئید کردن سرمایه دیگران .... یا لوریج تو یه طرف معامله به نفع خودشون یا 1000 راه دیگه سود سرشاری ببرند ، یعنی هم با بالا بردن عمدی قیمت و هم با پایین اوردن عمدی ارزش دارایی های خودشون (کوین) سود سرشاری ببرن
دیگه اکثر دوستان با تکنیک دستکاری فک کنم اشنا هستن البته تکنیک های جدیدی در راهه!!!

امین
امین
4 سال قبل

درمورد آدرسهای Testnet بیت کوین که با nوm شروع میشوند ،مطلب بنویسید