دستگاه‌های Antminer S۱۷ PRO وارد فارم‌های بزرگ می‌شوند؛ منتظر افزایش بیشتر هش ریت باشیم؟

دستگاه‌های Antminer S۱۷ PRO وارد فارم‌های بزرگ می‌شوند؛ منتظر افزایش بیشتر هش ریت باشیم؟

شرکت «ریوت بلاک چین» (Riot Blockchain) که در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال فعال است، به عنوان بخشی از برنامه نوسازی تاسیسات استخراج خود در اوکلاهاماسیتی، ۳,۰۰۰ دستگاه استخراج «S17 Pro Antminer» را به کار خواهد گرفت.

به گزارش کوین تلگراف، در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز ۸ ژانویه (۱۸ دی) برگزار شد، ریوت اعلام کرد که از ۳,۰۰۰ انت ماینر اس ۱۷ پرو بهره‌برداری خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت، تمام دستگاه‌ها از غول ماینینگ چین، بیت مین خریداری شده‌اند. تجهیزات استخراج جدید در تاسیسات شهر اوکلاهاما سیتی مستقر شده است و این شرکت کارمندان بیشتری را برای بهره برداری از ماینرهای جدید و سرعت بخشیدن به روند نوسازی، استخدام خواهد کرد.

در اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (اواخر آذر)، ریوت از خرید ۱,۰۰۰ ماینر S۱۷ Pro جدید از بیت مین خبر داد که انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در ژانویه تحویل داده شوند. به این ترتیب، به‌روزرسانی کامل تاسیسات استخراج ریوت در اوکلاهاما سیتی به نسل جدید ماینرهای S۱۷ Pro می‌تواند طی چهار هفته آینده به پایان برسد.

ریوت پیش‌بینی می‌کند پس از استقرار ۴,۰۰۰ دستگاه استخراج، مجموع هش‌ریت عملیاتی در تاسیسات استخراج اوکلاهاماسیتی تقریباً به ۲۴۸ پتاهش (۲۴۸ میلیون میلیارد هش) در ثانیه خواهد رسید که نشان‌دهنده ۲۴۰ درصد افزایش در کاراییِ سخت‌افزارهای ریوت است. درعین حال ریوت انتظار دارد ظرفیت دستگاه‌های جدید به کارگرفته شده، به اندازه ۹۰ درصد از کل ظرفیت فعلی تاسیسات اوکلاهاما سیتی باشد.

طبق گزارشات، ریوت برای خرید ۱,۰۰۰ عدد S۱۷ Pro حدود ۱.۳۵ میلیون دلار پرداخت کرده است، یعنی حدود ۱۳۵۰ دلار به ازای هر ریگ. قیمت خرده‌فروشی این دستگاه‌ها در وب‌سایت بیت مین ۱,۴۰۱ دلار است که مالیات فروش محلی در این عدد در نظر گرفته نشده است.

در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۹)‌، ریوت از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست کرد که مجوز ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال جدید به نام «ریوت‌ایکس» (RiotX) را صادر کند، این صرافی قرار بود تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شود. کاربران این صرافی می‌توانند حساب‌های خود در این صرافی را به یک حساب در موسسات معتبر بانکی در آمریکا متصل کنند تا بتوانند همزمان ارز فیات و دیجیتال انتقال دهند و یا نگه‌داری کنند. با این حال، این برنامه تا به امروز عملی نشده است.

ممکن است علاقه مند باشید
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

1 دیدگاه
امین رضا
امین رضا
4 سال قبل

سلام و خسته نباشید
بسیار سایت بی نظیری دارید اما یک مشکل دارد ان هم این است که سایت شما بعضی کلمات انگلیسی را ترجمه نمی کند وکلمات واصطلاحات بیگانه وارد زبان فارسی می شود ( مانند فارم در عنوان مقاله) لطفا سعی کنید از ترجمه این کلمات استفاده کنید ممنون