وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی

بیت کوین با افزایش قیمت خود و عبور از مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری، برای شکستن مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز گام برداشت؛ اما در این امر ناکام ماند. قیمت بیت کوین در حال حاضر کمی کمتر از ۲۳,۱۰۰ دلار است و حدود یک درصد نسبت به دیروز و هفته قبل افزایش یافته است.

به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار نیز پتانسیل رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند. اتریوم با عبور از سطح ۱,۶۵۰ دلار با مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری روبه‌روست. ایکس‌آرپی (XRP) در تلاش است به سطح ۰.۳۸۸ دلار برسد و کاردانو هم برای تثبیت قیمت بالای ۰.۵ دلار می‌کوشد.

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی
کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از حمایت از بیت کوین در محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار، موج بازیابی قیمت در بالای ۲۳,۰۰۰ دلار آغاز شده و مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری نیز از پیش رو برداشته شد. پس از آن بیت کوین تلاش کرد از مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز عبور کند؛ اما ناکام ماند. اکنون قیمت در محدوده ۲۳,۱۰۰ دلار بوده و به حمایت خود در محدوده ۲۳,۰۰۰ دلاری دل‌گرم است. حمایت بعدی نزدیک به محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند قیمت را تا ۲۲,۰۰۰ دلار نیز کاهش دهد.
حال اگر روند بیت کوین صعودی باشد، باید از مقاومت ذکر شده در محدوده ۲۳,۵۰۰ دلار عبور کند. عبور از این مقاومت می‌تواند نوید رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر برای سرمایه‌گذاران باشد.

قیمت اتریوم

اتریوم از مقاومت‌های خود در ۱,۶۰۰ دلار و ۱,۶۲۰ دلار عبور کرد و حتی از پس مقاومت ۱,۶۵۰ دلاری نیز برآمد؛ اما اکنون مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری با قدرت پیش روی آن قرار دارد. قیمت اتریوم نسبت به دیروز ۲ درصد و نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش یافته است. مقاومت مهم بعدی پیش روی اتریوم در ۱,۷۲۰ دلار است و عبور از آن می‌تواند به‌منزله رشد دیگری برای اتریوم تلقی شود.
حال اگر این رشد متوقف شده و روند قیمت معکوس شود، اولین حمایت اتریوم در ۱,۶۰۰ دلار و حمایت بعدی در ۱,۵۵۰ دلار قرار دارد. ازدست‌رفتن این حمایت‌ها می‌تواند قیمت را تا سطح ۱,۵۰۰ دلار کاهش دهد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو کوشید پس از شکست مقاومت ۰.۵۱۲ دلاری به رشد خود ادامه دهد؛ اما مقاومتی در محدوده ۰.۵۲۰ دلار آن را متوقف کرد. قیمت در حال حاضر در محدوده حمایتی ۰.۵۰ دلار در حال تثبیت است.

بی‌ان‌بی (BNB) با افزایشی ۷ درصدی سعی کرد پس از عبور از مقاومت ۲۹۵ دلاری به رشد خود ادامه دهد. قیمت حتی تا محدوده ۳۰۰ دلار نیز رشد کرد و احتمال رسیدن آن به سطح ۳۱۲ دلاری نیز وجود دارد.

قیمت سولانا پایین‌تر از حمایت ۴۰ دلاری خود قرار گرفته و در حال تثبیت است. اگر بخت با خرس‌های این بازار یار باشد، خطر سقوط به منطقه حمایتی ۳۸ دلاری نیوز وجود دارد؛ اما اگر روند سولانا معکوس شود، عبور از مقاومت‌های ۴۰ دلاری و ۴۲ دلاری مدنظر خواهد بود.

دوج کوین بالاتر از مقاومت خود در محدوده ۰.۰۶۵ دلار قرار گرفت و هم‌اکنون در حال افزایش به سمت مقاومت ۰.۰۶۸ دلاری است. مقاومت اصلی بعد از آن در محدوده ۰.۰۷۰ دلار قرار گرفته است.

قیمت ایکس‌آرپی (XRP) نیز می‌کوشد بار دیگر به بالای سطح ۰.۳۷۲ دلار بازگردد. مقاومت بعدی پیش روی این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۳۸۸ دلار قرار دارد و عبور از آن می‌تواند به‌منزله رسیدن به مقاومت ۰.۴۰ دلاری باشد.

اکثر آلت‌ کوین‌های بازار امروز را به‌خوبی سپری کرده‌ و افزایش قیمت داشته‌اند. در این میان قیمت ایپ کوین با ۹ درصد افزایش از سطح ۷.۵ دلار بالاتر رفت. در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار قیمت لیدو دائو توکن بهترین عملکرد را داشته و با ۱۸ درصد افزایش از مرز ۲.۶ دلار پیشی گرفته است.

خلاصه امر آن‌که، قیمت بیت کوین با مقاومت بزرگی نزدیک به سطح ۲۳,۵۰۰ دلار مواجه است. در صورت عبور از این مقاومت، امکان رشد بهای بیت کوین به سطوح بالاتر در هفته‌های آتی فراهم خواهد شد.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
mehrooz sahaleh
mehrooz sahaleh
1 سال و 7 ماه قبل

ضمن تشکر از نویسنده قدیمی . قابل توجه کاربرانی که بازار را جدی تر دنبال می کنند . روز جمعه در ساعت 17 به وقت تهران NFP ایالات متحده منتشر شد . None Farming Pay Roll ( به معنی پرداختی مزد - به غیر از حوزه کشاورزی ) که البته این به عبارتی مربوط می شود به تعداد شغل های ایجاد شده از طرف دیپارتمان های مربوطه در ایالات متحده . رقم اعلام شده کمی بیشتر از رقم گذشته یا پیش بینی شده بود . حد اقل نشریه اکو نومیست اینطور گفته است .این موضوع یکی از زیر فصل های مهم بالانس شیت می باشد . در همان زمان اعلام خبر " بیت "بعنوان نماینده کریپتو ها آمد پایین و تقریبا 22880 را ثبت نمود . البته در بازار های دیگر این شوک بسیار سنگین تر بود . در کریپتو ها طی یک تایم فریم 4 ساعته ( راجع به این مساله گفته بودیم ) دوباره " بیت " بالا آمد . در همین حین ایندکس خود دلار هم افزایشی شد . که این ایندکس هم بعدا برگشت به پایین.شاید در همان تایم فریم 4 ساعته . راجع به اهمیت تقویم اقتصادی "" خدا وکیلی "" _ بهتر از این به زبانم نیامد بگم ! و اهمیت آن خیلی گفته ایم . و حتی اگر یادتان باشد 12 ایندکس مهم را در تقویم اقتصادی متذکر شدیم . ادمین محترم لطفا تایید فرمایید .

حسبی الله 🤲❤️
حسبی الله 🤲❤️
1 سال و 7 ماه قبل

سلام تا کی باید این سیل سونامی نزولی رو‌ تحمل کنیم .والا بخد اد مردم بیشتراز غذا دارن ناراحتی قرص اعصاب میخور ن تا شکمشونو سیر نگه‌دارن ی ادمای پستی عم‌هستن ک حساب مردمو‌ خالی میکنن ک ادم از ترس اینکه بفهمه کسی باید لال بشه واگذارن ب حضرت عباس...