لزوم وضع مقررات جامع در خصوص بیت کوین در آینده نزدیک

default-image

به گفته ی مارکوس مولر رییس بخش سرمایه گذاری نهاد مدیریت دارایی دویچه ی آلمان:

سرمایه گذاران در بیت کوین باید نسبت به موضوعاتی مانند نوسانات زیاد قیمتی، دستکاری در قیمت ها و از بین رفتن اطلاعات یا سرقت آن ها حساسیت زیادی داشته باشند.

به نقل از Russia Today:

این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال معتقد است برای اینکه در آینده بتوانیم ارزهای مجازی را به عنوان دسته ای از عنوان کلی ”دارایی” حساب کنیم باید در طی زمان مقررات جدیدی در خصوص آن ها وضع شده و میزان امنیت استفاده از این ارزها و همچنین میزان شفافیت کارکرد آن ها افزایش یابد.

 

لزوم وضع مقررات جامع در خصوص بیت کوین در آینده نزدیک

در این خصوص مولر افزوده است:

که در خصوص ارزهای دیجیتالی هنوز سوالات مهمی در رابطه با ” ‘میزان مسوولیت’ و ‘چگونگی تنظیم اسناد’ باقی مانده است و ما هنوز در این مورد در ابتدای راه خود قرار داریم”. به گفته ی وی، شرکت هایی که ارزهای مجازی منتشر می کنند باید به طور تنگاتنگی با تنظیم کنندگان مقررات در ارتباط باشند. وی اذعان کرده است که ” زمانی که امنیت و اعتماد به وجود آید، ارزهای مجازی می توانند همانند دسته ها و (مفاهیم) ذیل عنوان کلی دارایی تحلیل شوند (و از مقررات مربوط به دارایی تبعیت کنند). این امکان وجود دارد که بین ۵ تا ۱۰ سال دیگر مقررات حاکم بر بازار ارز های مجازی (آنطور که انتظار می رود) به تکامل برسد”.

افزون بر این، رییس بخش سرمایه گذاری نهاد مدیریت دارایی دویچه ی آلمان بیان داشته که:

به نظر وی خیلی عجیب است که بسیاری از افراد علاقمند به حوزه ی ارزهای مجازی دیدگاه منفی ای نسبت به وضع قوانین و مقررات در خصوص این ارزها دارند و این در حالی است که وضع مقررات باعث می شود که سو استفاده و ارتکاب جرم در مورد ارزهای مجازی کاهش یابد.

مولر در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرده است که:

ارزهای مجازی تنها در صورتی به عنوان ” ذخیره ای ارزشمند” محسوب می شوند که شرکت های صادر کننده ی آن دارای یک ”الگوی پایدار تجاری” باشند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه