قیمت بیت کوین از ۱۹,۰۰۰ دلار هم عبور کرد

قیمت بیت کوین از ۱۹,۰۰۰ دلار هم عبور کرد

قیمت بیت کوین در ادامه روند صعودی خود، لحظاتی پیش از ۱۹,۰۰۰ دلار عبور کرد. حالا بیت کوین تنها چند صد دلار با بالاترین قیمت تاریخ خود در ۱۹,۷۳۸ دلار فاصله دارد.

به گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۱۹,۰۰۱ دلار معامله می‌شود. پادشاه ارزهای دیجیتال در ۲۴ گذشته رشدی ۲ درصدی داشته است. این جهش پس از شکستن پیاپی مقاومت‌های ۱۷,۰۰۰ و ۱۸,۰۰۰ دلار رخ داد.

روز جمعه، ریک ریدر (Rick Rieder)، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت بلک راک (BlackRock)، در مصاحبه خود با شبکه سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) گفت که امکان دارد بیت کوین جایگاه طلا را تصاحب کند؛ چراکه این ارز «کارایی» بیشتری نسبت به یک «شمش طلا» دارد.

بر اساس داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant) در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین هم رکورد تاریخی خود را شکسته است و در مرز ۳۲۹ میلیارد دلار قرار دارد.

گای هیرش (Guy Hirsch)، از مدیران ارشد کارگزاری ای‌تورو (eToro) معتقد است که بازار صعودی سال ۲۰۲۰ باعث شد تا نظریه شباهت بیت کوین و حباب گل لاله رد شود؛ چراکه این حباب هیچ وقت تکرار نشد، اما بیت کوین این روند را تکرار کرد.

پلتفرم‌هایی نظیر پی پل و کش اپ (CashApp) طی ماه‌های گذشته حضوری فعال در بازار ارزهای دیجیتال داشته‌اند؛ از همین رو، هیرش معتقد است که قیمت بیت کوین می‌تواند در آینده‌ای نزدیک ۲۰,۰۰۰ دلار را بشکند. طبق پیش‌بینی هیرش، سرمایه‌گذاران خرد عامل اصلی این روند صعودی خواهند بود.

همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، ریپل هم روز خوبی را پشت سر گذاشت. در حال حاضر هر واحد ریپل در محدوده ۰.۶ دلار معامله می‌شود.

کریپتوکوانت از خودداری ماینرها نسبت به فروش ارزهای خود و افزایش سرمایه‌گذاران دانه‌درشت در بازار بیت کوین به‌عنوان دلایل دیگر افزایش قیمت یاد می‌کند و معتقد است که احتمال ادامه این روند وجود دارد.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

6 دیدگاه
خط مقدم
خط مقدم
3 سال و 3 ماه قبل

داره میریزه

ارین
ارین
3 سال و 3 ماه قبل

ATH این هفته می زنه

امین
امین
3 سال و 3 ماه قبل

۳سال پیش قیمت ۱۹۷۰۰ را چقدر نگه داشت؟

ممد
ممد
3 سال و 3 ماه قبل
پاسخ  امین

چند دقیقه

احمدی نژاد
احمدی نژاد
3 سال و 3 ماه قبل

عملا تازه از این جا رشد رو شروع کرده. هنوز اول راهه

مرتضی رهنما
مرتضی رهنما
3 سال و 3 ماه قبل

با این رشد خریداران جز از خرید جا میمونن