شرکت گری ‌اسکیل حالا نیم میلیون واحد بیت کوین در اختیار دارد!

شرکت گری ‌اسکیل حالا نیم میلیون واحد بیت کوین در اختیار دارد!

صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل در حال حاضر بیش از نیم میلیون واحد بیت کوین در اختیار دارد. ارزش این بیت کوین‌ها چیزی در حدود ۸.۳ میلیارد دلار است.

به گزارش کوین تلگراف، شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل (Grayscale Investment)، بیش از ۵۰۰,۰۰۰ واحد بیت کوین در صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین خود دارد.

بر اساس پست روز گذشته این شرکت، بیت کوین‌هایی که گریل اسکیل در اختیار دارد معادل ۲.۶۹ درصد کل بیت کوین‌های در چرخه و ارزش کل بازار بیت کوین است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، این حجم از بیت کوین، ارزشی بیش از ۸.۳ میلیارد دلار دارند.

نباید فراموش کرد که قیمت بیت کوین‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل با قیمت صرافی‌های آنی متفاوت است. از آنجا که معاملات این صندوق در بستری قانون‌گذاری‌شده و تحت نظارت مراجع قانونی انجام می‌گیرد، سرمایه‌گذاران آنها نیز با سرمایه‌گذاران خرد متفاوت هستند. از همین رو، قیمت بیت کوین‌ها در این صندوق با قیمت بیت کوین در صرافی‌ها متفاوت است. به‌عنوان مثال قیمت فعلی بیت کوین در این صندوق ۱۸,۰۰۰ دلار است. به این اختلاف قیمت اضافه ارزش گفته می‌شود که خریدار آن را پرداخت می‌کند. این اضافه قیمت ۱۹ درصد است و البته گری اسکیل کارمزد سالانه ۲ درصدی هم از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کند

تا به اینجای سال ۲۰۲۰، گری اسکیل سرمایه‌گذاری وسیعی را در بیت کوین انجام داده است. طی ۶ ماه گذشته، این سرمایه‌گذاری حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است. این صندوق ۷ سال پیش راه‌اندازی شد و این جهش در سرمایه‌گذاری، قدمی بزرگ برای گری اسکیل به حساب می‌آید.

طبق گزارش‌ها، هفته گذشته گری اسکیل ۱۵,۹۰۷ واحد بیت کوین دیگر، معادل ۲۱۵ میلیون دلار، به دارایی‌های خود اضافه کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم گری اسکیل هم در سال ۲۰۲۰ رشد قابل‌توجهی داشته است. در حال حاضر دارایی‌های اتر گری اسکیل ۱.۱۷۵ میلیارد دلار برآورد شده است که حدود ۲.۲۴ درصد اترهای در گردش است.

مجموع دارایی‌های دیگر صندوق‌های ارزهای دیجیتال گری اسکیل حدود ۴۰۰ میلیون دلار است. با احتساب این رقم، مجموع دارایی صندوق ارزهای دیجیتال گری اسکیل ۹.۹ میلیارد دلار است.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه