رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا: در روزهای آتی دستگاه‌های توقیف‌شده تعیین تکلیف خواهند شد

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا: در روزهای آتی دستگاه‌های توقیف‌شده تعیین تکلیف خواهند شد

اولین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم دربارهٔ ارزهای دیجیتال و تعیین تکلیف دستگاه‌های استخراج، امروز با حضور نمایندگانی از انجمن فناوران زنجیره بلوک و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست مقرر شد تا دستگاه‌ها پیشنهادهای خود را به‌صورت مکتوب ارائه دهند تا از آن برای تهیهٔ طرح اولیهٔ پیش‌نویس قانون تولید رمزارزها در کشور استفاده شود.

به‌گزارش ارزدیجیتال و به ‌نقل از خبرگزاری تسنیم، علی مؤیدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:

در حال حاضر رمزارزها به موضوع روز دنیا و کشور تبدیل شده است؛ برخی آن را صنعت اقتصادی و عده‌ای آن فعالیت صنعتی می‌دانند.

وی با بیان اینکه ما در دو سال گذشته در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش کردیم که مقررات و ضوابط لازم در حوزه رمز ارزها را تصویب و ابلاغ کنیم، افزود:

نزدیک به هزار پرونده در رابطه با رمز ارزها تشکیل شده است. نزدیک به ۵۰۰ هزار دستگاه رمز ارز متوقف شده‌اند و در حال تعیین تکلیف هستند. با این مقررات جدید که مصوبه ستاد و ابلاغیه ریاست محترم جمهوری است، ان‌شاالله در روزهای آتی همهٔ اینها تعیین تکلیف خواهد شد.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

3 دیدگاه
علی علی
علی علی
3 سال و 3 ماه قبل

اینا راس میگن جلوی ورودشو بگیرن طرف جنس قاچاق رو از کرمانشاه کردستان رد میکنه میفروشه به پولش میرسه خریدار به چوق میره تو همون بدو ورودش وارد کننده رو توقیف کنن که تو همون استان بیشترین فارم ها هستن

هادی
هادی
3 سال و 4 ماه قبل

روزی که ما از دیوار ،دستگاه خریدیم کسی نمیگفت اینا قاچاق هستن ،ولی الان مارو گرفتن یک و نیم برابر قیمت جهانی قیمت گذاری کردن ،آخه m3 قیمتش 89 دلار هستش ؟با مالیاتش شده 110 دلار دونه ای ،حالا هم جریمشو باید بدیم ،هم دستگاه ها مصادره شده، هم سابقه دار شدیم یعنی الان قاچاقچی هستیم ،منی که تا حالا منطقه ی آزاد هم نرفتم ،شدم قاچاقچی و کلی فرصت شغلی از دست میدم بخاطر سابقه ،خوشم میاد دلتمردان هی از حمایت حرف میزنند ،ما باید چیکار کنیم شما کاری نکنین برای این مملکت ؟؟؟؟!!!

امید س
امید س
3 سال و 4 ماه قبل

بنوعی تعیین تکلیف میگردد که درنهایت منافع قانونگذار بیشتر از سود فعالین بلاک چین میشه و کلی جریمه و حق گمرکی باید بدن.خودشون وارد کنن خوبه،بقیه وارد کنن بده