تعداد آدرس‌های ثروتمند بیت کوین به بیشترین حد در تاریخ رسید

تعداد آدرس‌های ثروتمند بیت کوین به بیشترین حد در تاریخ رسید

تعداد آدرس‌های ثروتمند بیت کوین به بیش از ۲,۱۸۰ عدد رسیده است. افزایش علاقه سرمایه‌گذاران دانه‌درشت به بازار بیت کوین به‌عنوان یکی از عوامل این جهش عنوان شده است. آدرس‌های ثروتمند آدرس‌هایی هستند که موجودی بیت کوین آنها بیش از ۱,۰۰۰ واحد است.

به گزارش کوین دسک، فهرست آدرس‌های بیت کوین که موجودی آنها بیش از ۱,۰۰۰ واحد است، به رکوردی تازه رسیده است. این آدرس‌ها که از آنها با عنوان آدرس‌های ثروتمند بیت کوین یاد می‌شود، در حال حاضر ۲,۱۹۰ عدد است.

تعداد آدرس‌های ثروتمند بیت کوین به بیشترین حد در تاریخ رسید

بیت اینفو چارتز (BitInfoCharts) ضمن اشاره به تعداد آدرس‌هایی که موجودی بیت کوین آنها بیش از ۱,۰۰۰ واحد است، گزارش کرد که این تعداد در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ (۶ مهر ۹۸) تنها ۲,۱۸۴ آدرس بود. در حال حاضر نیز هر واحد بیت کوین در محدوده ۱۱,۶۰۰ دلار قرار دارد.

در زمان نگارش این مطلب، تعداد بیت کوین‌هایی که در این آدرس‌ها وجود دارد ۷,۸۶۸,۸۲۳ واحد، معادل ۹۲.۲ میلیارد دلار، است.

شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌سمت سرمایه‌گذاری در بیت کوین بروند و آن را جایگزینی برای سرمایه‌گذاری در بازارهای سنتی تلقی کنند.

جورج بال (George Ball)، مدیرعامل سندرز موریس هریس (Sanders Morris Harris)، در مصاحبه خود با خبرگزاری رویترز که اوایل ماه جاری انجام شد گفت که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال یک سرمایه‌گذاری جذاب برای افراد «بسیار ثروتمند» هستند و آنها به‌سمت سرمایه‌گذاری در این حوزه جذب شده‌اند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

2 دیدگاه
Smsafdari
Smsafdari
3 سال و 3 ماه قبل

اینها کلمات جالبند ؛ کرونا - چین - پول - بیت - بیکاری و بیماری سراسری

آریا تقی پور
آریا تقی پور
3 سال و 7 ماه قبل

بهشون بگید یکی هم به ما بدن?