بیت مین از دستگاه‌های Antminer T۱۹ رونمایی کرد

بیت مین از دستگاه‌های Antminer T۱۹ رونمایی کرد

بیت مین، قدرتمندترین تولیدکننده سخت‌افزارهای استخراج در جهان، دستگاه Antminer T۱۹، ماینر بیت کوین جدید خود را که از معماری ASIC استفاده می‌کند معرفی کرد.

به گزارش کوین تلگراف، شرکت بیت مین، روز گذشته دستگاه ماینر ASIC جدید خود را عرضه کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) منتشر شد، ماینر Antminer T۱۹ که الگوریتم SHA256 (بیت کوین، بیت کوین کش و …) را استخراج می‌کند، دارای هش ریت ۸۴ ترا هش بر ثانیه با حاشیه خطای ۳ درصد است. بهره‌وری انرژی این دستگاه نیز ۳۷.۵ ژول به ازای هر ترا هش است که البته دارای حاشیه خطایی ۵ درصدی است.

مدل ASIC جدید از ۱ ژوئن در وب‌سایت رسمی بیت مین قابل سفارش است و ارسال آن برای خریداران در بازه ۲۱ تا ۳۰ ژوئن آغاز خواهد شد.

تراشه‌های استفاده‌شده در دستگاه جدید مشابه Antminerهای S۱۹ و S۱۹ Pro هستند، که البته تفاوت‌هایی مهم بین آن‌ها ‌نسبت به دو مدل قبلی نیز وجود دارد. استفاده از منبع تغذیه جدید APW12 در کنار ارتقای فرم‌ور، تغییراتی هستند که تا این لحظه گزارش شده‌اند. این تغییرات به سرعت بالا آمدن اولیه دستگاه، که به تجربه استخراجی بهینه منجر می‌شود کمک خواهند کرد.

ریکاردو موری (Riccardo Mori)، مدیر یک عملیات استخراج کوچک‌مقیاس در ونزوئلا، به کوین تلگراف اعلام کرده که T۱۹ بهبودی چشم‌گیر نسبت به T۱۷ داشته است و احتمال می‌رود باعث افزایش هش ریت بیت کوین شود.

با معرفی دستگاه T۱۹، می‌توان انتظار داشت هش ریت شبکه با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه باشد و در نتیجه سختی استخراج نیز افزایش یابد. این اتفاقات، بار دیگر باعث کاهش سودآوری و بالا رفتن مدت‌زمان بازگشت سرمایه خواهد شد.

اطلاعیه رونمایی T۱۹ در حالی منتشر شد که گزارش‌ها حاکی از وجود نقص‌هایی در ASICهای استخراج دستگاه +Antminer S۱۷ بوده است. آرسنی‌ گروشا (Arseniy Grusha)، هم‌بنیان‌گذار شرکت مشاوره و استخراج امریکایی واتم (Wattum)، گفته است:

هرگز دستگاهی با این میزان ایراد ندیده‌ام.

کمی پس از انتقادات صورت‌گرفته در اواسط ماه می، بیت مین تایید کرد که بسیاری از قطعات ASIC این مجموعه دستگاه‌ها مشکلاتی عمده دارند. یک سخن‌گوی این شرکت به کوین تلگراف اعلام کرد این شرکت در حال بررسی این موارد با مشتریانی است که دچار این مشکلات شده‌اند.

ممکن است علاقه مند باشید
guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
بلال حیدری
بلال حیدری
2 سال و 7 ماه قبل

سلام ببخشید چند تراهش یک بیت کوین میشه

شاهین
شاهین
3 سال و 10 ماه قبل

این دستگاهم اول باید بیاد توبازار یکیدوماه بعدش میشه فهمید ایراداتش چیه و توان واقعیه استخراجش چقده تا دید خریدش به صرفه هست یا نه اونم با نرخ دلار نامعلوم که الان نشون نمیده قیمت تموم شده دستگاه چند دربیاد

Iman.glb
Iman.glb
3 سال و 10 ماه قبل

میشه لطف کنید قیمت حدودی دستگاه جدید T19 بزنید
و اینکه این دستگاه وارد ایران میشه ؟
ممنونم از اطلاع رسانی تیم ?

سعید
سعید
3 سال و 10 ماه قبل

سری جدید دستگاههای بیتمین نرخ خرابی بالایی دارن مخصوصا s17 موقع خرید دستگاه حواستون باشه.

محسن
محسن
3 سال و 10 ماه قبل

قیمتش چنده؟