احتمال اضافه شدن کاردانو به کوین بیس تا قبل از پایان ۲۰۲۰

احتمال اضافه شدن کاردانو به کوین بیس تا قبل از پایان ۲۰۲۰

پس از آنکه اعلام شد دارندگان توکن‌های کاردانو می‌توانند سرمایه‌هایی را که در صرافی‌ها دارند سهام‌گذاری کنند، گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با اضافه‌شدن این ارز دیجیتال به صرافی کوین بیس تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز قوت گرفت.

به گزارش کوین تلگراف، گفته می‌شود که کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۰ به فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده در کوین بیس اضافه خواهد شد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش‌تر گفته شده بود دارندگان توکن‌های کاردانو می‌توانند از طریق کاستودین کوین بیس اقدام به سهام‌گذاری (استکینگ) کنند.

سخنگوی «IOHK»، شرکت توسعه‌دهنده کاردانو، با انتشار بیانیه‌ای، در پاسخ به این سؤال که آیا این ارز دیجیتال به‌زودی به صرافی کوین بیس اضافه خواهد شد یا نه، نوشت:

با عرضه آدرستریا (Adrestria)، مجموعه جدید فایل‌های کتابخانه‌ای و APIها، امکان استفاده یکپارچه و ماژولار از کاردانو در صرافی‌ها ایجاد شده است. در حال همکاری نزدیک با تعدادی از صرافی‌ها هستیم. جامعه کاردانو باید منتظر اخبار و اطلاعیه‌های تازه‌ای پیش از پایان ۲۰۲۰ باشد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که نشست مجازی کاردانو طی روزهای گذشته برگزار شد و در حاشیه این نشست شاهد انتشار اخبار بسیاری در ارتباط با پروژه کاردانو بودیم؛ پنجشنبه (۱۲ تیر)، IOHK اعلام کرد که با همکاری گروه مالی ویو (Wave Financial Group) یک صندوق سرمایه‌گذاری با نام سی‌فاند (cFund) راه‌اندازی خواهد کرد. سی‌فاند به‌منظور گسترش پذیرش پلتفرم‌های بلاک چینی IOHK ایجاد شده است.

این شرکت با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون دلار سی‌فاند را راه‌اندازی کرده است و در آینده ۱۰ میلیون دلار دیگر نیز توسط ویو تأمین خواهد شد. صندوق سرمایه‌گذاری سی‌فاند قرار است تا بر روی پروژه‌های نوپایی که با فناوری‌های بلاک چینی IOHK کار می‌کنند، ۲۵۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری کند.

چارلز هاسکینسون (Charles Haskinson)، مؤسس کاردانو در توییتر خود نوشت که تا به اینجا چیزی در حدود ۱۰,۰۰۰ نفر در نشست مجازی کاردانو شرکت کرده‌اند. او در بخش دیگری از توییتش نوشت:

فقط می‌خواستم اشاره کنم که نشست کاردانو از [کنفرانس] کانسنسوس (Consensus) بزرگ‌تر است. چیزی در حدود ۱۰,۰۰۰ نفر در این نشست شرکت کرده‌اند.

کانسنسوس یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های حوزه ارزهای دیجیتال است که هر سال توسط کوین دسک برگزار می‌شود.

چندی پیش نیز شاهد راه‌اندازی شبکه اصلی شلی (Shelly) بودیم. کاردانو از این پس بر روی این شبکه اصلی فعالیت خواهد کرد.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

5 دیدگاه
amir
amir
3 سال و 8 ماه قبل

دیجی بایت قبل از ماه سپتامبر روی coinbase لیست میشود

saeid
saeid
3 سال و 8 ماه قبل

کاردانو عالیه. امیدوارم بریزه دوباره تا بتونم بیشتر بخرم.

ساسان
ساسان
3 سال و 8 ماه قبل

اقا واقعا اخبارتون خیلی دیر میذارید. زمانی مطلبی میذارید که ارز مورد نظر رشد خودشو بخاطر اون تبلیغات کرده. سایتتون خوبه اما خیلی دیر اخبارتون نسبت به اخبارهای خارجی اطلاع رسانی میشه

محمد آذرنیوار
محمد آذرنیوار
3 سال و 8 ماه قبل
پاسخ  ساسان

سلام دوست عزیز
ممنون از نظرتون
ما به محض مشاهده خبر در ساعات اداری برای کار کردنش اقدام می‌کنیم، اما به‌طور کلی خبر قبل از این‌که منتشر بشه تاثیرشو در قیمت میذاره. ابتدا در توییتر و وب‌سایت رسمی منتشر میشه و بعد خبرگزاری‌ها اون رو کار میکنن و بعد ما کار میکنیم.

بنابراین، خبر وقتی میاد تاثیرشو روی قیمت گذاشته از قبل اما شما می‌تونید داخل توییتر صفحات کوین‌ها مورد نظرتون رو دنبال کنید تا از همه سریع‌تر از خبر مطلع بشید.

ما هم به شما قول میدیم بهتر بشیم ?

امید
امید
3 سال و 8 ماه قبل

سلام. اگر در یه پست جداگانه چند منبع خوب و معتبر برای پیگیری اخبار ارزها هم معرفی کنین عالی میشه. مثلا اخبار راجب توسعه پلت فرم ها بلک چین یا از قبیل همین اخبار هارو پوشش بدن.