آمریکایی‌ها به‌زودی می‌توانند در بایننس معامله ارزهای دیجیتال انجام دهند

آمریکایی‌ها به‌زودی می‌توانند در بایننس معامله ارزهای دیجیتال انجام دهند

به گفته «چانگ پنگ ژائو»، مدیر عامل صرافی «بایننس»، بخش آمریکایی این صرافی یعنی «بایننس آمریکا» قرار است تا دو ماه دیگر، یعنی ماه نوامبر (آبان) به بهره‌برداری برسد. 

به‌گزارش «کوین دسک»، ژائو در مصاحبه روز چهارشنبه خود با خبرگزاری «چدار» (Cheddar)، ضمن اشاره به این مسئله که اوضاع مدام در حال تغییر است، ماه نوامبر را زمان احتمالی عرضه رسمی پلتفرم بایننس آمریکا عنوان کرد و افزود:

انتظار دارم که این پلتفرم طی یک یا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به‌واسطه محدودیت‌ها و تردیدها پیرامون ارزهای دیجیتال و مسائل قانون‌گذاری این حوزه از جانب دولت ایالات‌متحده، بایننس از ماه ژوئن (خرداد)، دسترسی شهروندان این کشور به صرافی خود را قطع کرده است. این تصمیم در حالی از سوی بایننس اتخاذ شد که یک روز قبل از آن، این صرافی خبر داده بود که با همکاری شرکت BAM Trading Services، بخش آمریکایی خود را راه‌اندازی می‌کند.

پلتفرم جدید بایننس توسط شرکت BAM اداره خواهد شد اما همچنان از کیف پول و تکنولوژی‌های مشابه بایننس استفاده خواهد کرد. ماه گذشته (تیر ۹۸)، اعلام شد که «کاترین کولی»، مسئولیت بهره‌برداری از بایننس آمریکا را بر عهده خواهد داشت و در ادامه با سمت مدیر عامل به کار خود ادامه می‌دهد. کولی پیش‌تر به‌عنوان یکی از عوامل اجرایی در ریپل مشغول به کار بوده است.

ژائو در این مصاحبه همچنین اعلام کرد که پلتفرم در فاز اولیه، در ایالت نیویورک در دسترس نخواهد بود. وجود چارچوب‌های سخت‌گیرانه‌تر از جانب مقامات این ایالت و لزوم کسب مجوز «بیت لایننس» از جمله دلایل این تصمیم ذکر شده‌اند.

هنوز نه بایننس و نه BAM نسبت به اخذ مجوز بیت لایننس اقدامی صورت نداده‌اند و کولی نیز جوابی به سوال چدار در این خصوص نداد. ژائو در ادامه، ضمن اشاره به تردیدها پیرامون حوزه قانون‌گذاری در ایالات‌متحده افزود:

آمریکا از لحاظ تاریخی نشان داده که در امر قانون‌گذاری خوب و شفاف عمل می‌کند و ما نیز امیدواریم که در آینده شاهد شفافیت در این حوزه باشیم.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

0 دیدگاه