قیمت بیت کوین به مرز ۵۰,۰۰۰ دلار رسید و سقوط کرد

قیمت بیت کوین به مرز ۵۰,۰۰۰ دلار رسید و سقوط کرد

بعد از انتشار اخبار مثبت از پذیرش بیت کوین توسط مؤسسات مالی بزرگ، قیمت بیت کوین با رشدی قابل‌توجه در روز یکشنبه (۲۷ بهمن)، به ۴۹,۷۱۶ دلار رسیده و رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرد. اما ساعاتی بعد تا کانال ۴۵,۶۰۰ دلار سقوط کرد و در حال حاضر در حال معامله در محدودهٔ ۴۷,۰۰۰ دلار است.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین با عبور از رکورد پیشین ۴۹,۰۰۰ دلاری خود که در روز پنج‌شنبه به ثبت رسیده بود، به قیمت ۴۹,۷۱۶ دلار رسید. اما در حال حاضر با اندکی اصلاح و افت ۴.۶ درصدی نسبت به اوج قیمتی، با قیمت ۴۷,۵۰۰ دلار معامله می‌شود. به نظر نمی‌رسد این افت قیمتی در ساعت اخیر، دلیل بنیادی خاصی داشته باشد.

رکورد قیمتی جدید بیت کوین در حالی به ثبت رسیده است که تحلیل‌گران معتقدند دلیلِ رشد قیمت بیت کوین با این سرعت سرسام‌آور، افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به بیت کوین است.

گزارش روز گذشتهٔ بلومبرگ هم تأییدی بر این ادعاست. بلومبرگ دیروز در گزارشی گفت بخش سرمایه‌گذاری مورگان استنلی که «Counterpoint Global» نام دارد و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد، در حال بررسی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است.

همچنین در خبر دیگری عنوان شد که دویچه بانک آلمان هم با هدف ارائه خدمات به صندوق‌های پوشش ریسک که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دارند، به‌دنبال ارائه سرویس‌های امانی ارزهای دیجیتال است. شرکت آرک اینوست (Ark Invest) هم در گزارشی که برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرده، گفته است که سهام خود در صندوق بیت کوین گری اسکیل را افزایش داده است. علاوه بر این، بانک نیویورک ملون (Bank of New York Mellon) هم واحد امانی ارزهای دیجیتال خود را توسعه خواهد داد.

همه این اخبار خوب، چند روز بعد از بزرگترین خبر سال برای بیت کوین مبنی بر اینکه خودروسازی تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است، منتشر شد.

همزمان با رکوردشکنی قیمت بیت کوین، برخی از آلت کوین‌ها هم شاهد افزایش قیمت بودند. قیمت چین لینک به ۳۵.۷۳ درصد رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. همچنین آلت‌ کوین‌هایی مانند بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، بیت کوین اس‌وی و نئو هم بیش از ۲۰ درصد در ۲۴ ساعت رشد کردند.

guest

استفاده از محتوای توهین‌آمیز، غیراخلاقی، دیدگاه‌های غیراقتصادی، تبلیغات و اطلاعات تماس یا لینک‌های نامرتبط ممنوع است.

نقض قوانین ممکن است منجر به عدم تأیید دیدگاه‌ها یا مسدودسازی حساب کاربران شود.

11 دیدگاه
بهنام
بهنام
3 سال و 2 ماه قبل

به این میگن سقوط تو شهر شما نویسنده؟؟من نمیفهمم ارز دیجیتال از چه ادمایی میخاد مطلب بنویسن..مدیر جان رو انتخابت از ادمای تحصیلکرده و متخصص استفاده کن که به یه اصلاح موج نگه سقوط!!!!!!

محمد رضا عسگری
محمد رضا عسگری
3 سال و 2 ماه قبل

ببخشید برگشت 1500 دلاری رو سقوط مینامید؟

مسعود
مسعود
3 سال و 2 ماه قبل

بیت کوین تا محدوده 53/54 قابلیت رشد داره

مسعود
مسعود
3 سال و 2 ماه قبل

مشتی این سقووووط نیست!
استراحته!
لبارو غنچه کن بگو: استراحته!
مثل سریال هیولا :D

امیرمحمد
امیرمحمد
3 سال و 2 ماه قبل

توی چ سایتی میتونم بیت کوین بخرم؟؟

فرشاد
فرشاد
3 سال و 2 ماه قبل

دوستانی که به حرفای بنده اعتقادی نداشتن و دیسلایک کردن حتما کامنت بنده رو بخونن که گفته بودم روی 50 هزار دلار ریزش داره...!!! واسه خیلی وقت پیشه بخونین شاید یه کمکی برای اونایی که میخوان سرمایه گذاری کنن باشه... موفق باشید و پر سود.

https://arzdigital.com/snoop-dogg-joins-elon-musk-in-shilling-dogecoin/#comment-792368

farzad
farzad
3 سال و 2 ماه قبل
پاسخ  فرشاد

زحمت کشیدی واقعا .تو هر عدد رند یه استراحت داره .

منوچهر
منوچهر
3 سال و 2 ماه قبل

سلام ، کاهش قیمت بیتکوین و سایر ارزها بی دلیل نیست و دلیل این کاهشها شروع تعطیلات 16 روزه چینی هاست از روز گذشته است.

امین
امین
3 سال و 2 ماه قبل

🙍

ن ن
ن ن
3 سال و 2 ماه قبل

دیگه ۴۰۰۰ دلار در طول یک روز برای بیت‌کوین که سقوط حساب نمیشه :))

محمد
محمد
3 سال و 2 ماه قبل

سپاس به خاطر نکارش این مطلب.تعریف سقوط قیمتی برای نویسنده چیه دقیقا